ACUZAȚII Renault a lansat o ojă care poate fi folosită şi pentru corectarea zgârieturilor de pe vopseaua maşinilor, într-o încercare de a promova maşina de oraş Twingo, adresată femeilor, dar a atras acuzaţii de discriminare sexuală, relatează News.ro.
Twingo este pentru „şoferiţele active care trebuie să circule prin oraş, dar care sunt atente şi la modă şi look”, se arată într-un comunicat al Renault.
Pentru susţinătorii drepturilor femeilor, strategia de marketing a Renuault este sexistă, iar felul în care a fost promovată nu a ajutat. Într-o reclamă, o femeie strigă „au” când observă o zgârietură pe maşina sa Twingo parcată între două vehicule. Apoi ea îşi vopseşte o unghie în albastru, înainte de a masca cu aceeaşi pensulă zgârietura de pe maşină.
„Asta reduce femeile la preocuparea lor pentru frumuseţe şi incapacitatea lor de a şofa. Acest sexism insinuant, ordinar, zilnicm puen bazele pentru ce este mai rău, pentru că reclamele limitează femeile la un rol preconceput”, a afirmat şefa asociaţiei feministe Chiennes de Garde, Marie-Noelle Bas.
Un purtător de cuvânt al Renault a criticat percepţia că reclama şi oja scoasă la vânzare sunt sexiste. „Maşinile Twingo ţintesc femeile care preferă personalizarea maşinilor lor”, a spus purtătorul de cuvânt, notând că reclama nu arată o femeie care nu ştie să parcheze.
Citește continuarea articolului, AICI.
Sursă foto.