AcasăLifestyleUtilitatea printării 3D în marketing și publicitate

Utilitatea printării 3D în marketing și publicitate

DISTRIBUIȚI

Sursa foto: https://unsplash.com/photos/FB1vd3XT_zQ

 

Te-ai gândit vreodată că tehnologia de printare 3D va ajunge să meargă mână în mână cu marketingul și publicitatea? În zilele noastre, strategiile de marketing business to consumer sau business to business se bazează din ce în ce mai mult pe implicarea domeniului digital, mai ales în ceea ce privește crearea și producere de materiale promoționale sau lansarea produselor noi pe piață.

 

Dacă vrei să te alături acestui trend, tot ce trebuie să faci este să alegi varianta potrivită dintre modelele de imprimante 3D profesionale disponibile pe piață la ora actuală. Nu ești deja convins de utilitatea unui astfel de aparat? Iată ce avantaje îți poate aduce!

 

Noi metode de interacțiune cu clienții

 

Prin folosirea unor imprimante 3D în cadrul campaniilor publicitare, vei putea să le permiți consumatorilor nu doar să interacționeze cu brandul tău, ci și să creeze anumite produse. Desigur, acest concept se aplică nu doar clienților, ci și angajaților sau partenerilor de afaceri.

 

Față de producția de masă, execuția materialelor publicitare cu ajutorul unei imprimante 3D permite un grad de personalizare și individualizare nemaiîntâlnit până acum. Grație opțiunii de personalizare a produselor cu ajutorul imprimantei 3D, consumatorii se apropie la un nivel mult mai profund de produsele sau serviciile tale, iar relația dintre companie și cumpărător devine una direct proporțională: cu cât satisfacția utilizatorului crește, cu atât va spori și profitul afacerii.

 

Astfel, se creează un nou mod de comunicare cu clienții, mai exact comunicarea tactilă!

 

Reducerea costurilor

 

Deși poate părea surprinzător, există câteva căi prin care folosirea imprimantelor 3D în procesul de producție a materialelor publicitare poate duce la scăderea costurilor. În primul și în primul rând, nu vei avea nevoie de stocuri, iar operațiune de producție nu va presupune o comandă minimă. Mărimea companiei nici măcar nu mai contează în acest punct, printarea 3D fiind disponibilă indiferent de context.

 

Apoi vorbim despre deducerea costurilor legate de forța de muncă, operarea unui astfel de dispozitiv presupunând de multe ori doar apăsarea unui buton. Evident, acest lucru este valabil dacă excludem operațiunile de pregătire și de postprocesare.

Dacă luăm în calcul și procesul de prototipare, vom descoperi că utilizarea unei imprimante 3D este de asemenea mai rentabilă decât folosirea unei mașini CNC.

 

Nu în ultimul rând, consumul unei imprimante 3D este apropiat de cel al unui laptop, ceea ce înseamnă că vei face economie și în ceea ce privește operarea și mentenanța acestor tipuri de dispozitive. Nu pierzi nimic nici când vine vorba despre eficiență, viteza de producție fiind una crescută.

 

Calitatea ridicată a produsului final

 

Pe lângă faptul că utilizarea unei imprimante 3D va aduce un plus la capitolul publicitate, dar și o mai mare libertate când vorbim despre design, poate cel mai important avantaj este cel legat de calitatea obiectelor pe care le vei obține.

 

Dat fiind faptul că întreg procesul se desfășoară într-un singur pas, proiectantul va avea control deplin asupra produsului final după ce a realizat proiectarea CAD. Astfel, nu mai depinzi de alte procese de fabricație, de pildă vopsire și așa mai departe.

 

Achiziționează o imprimantă 3D și vei descoperi și alte avantaje!

 

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA