Acasăsinucidere maramuresTURISM - Legea turismului aproape de finalizare!

TURISM – Legea turismului aproape de finalizare!

spot_img

DISTRIBUIȚI

Viitoarea lege a turismului prevede posibilitatea ca activitatea de promovare în domeniu să fie gestionată de o organizaţie rezultată în urma unui parteneriat public-privat, care ar permite o mai rapidă adaptare a deciziilor necesare în domeniu la evoluţia pieţei naţionale şi internaţionale de turism. Anunţul a fost făcut de ministrul Eduard HELLVIG joi, 15 noiembrie a.c., cu ocazia deschiderii oficiale a Târgului de Turism al României.
„Legea turismului, o lege aşteptată foarte mult de industrie, este aproape de finalizare. Vă garantez că va fi dezbătută cu asociaţiile profesionale, patronale şi de promovare de profil, astfel încât să rezulte o lege modernă care să ajute acest sector. Am speranţa că viitorul ne va aduce un organism care să gestioneze marketingul României, construit pe un parteneriat public-privat, aşa cum există în ţările puternice, astfel încât deciziile care se vor lua pentru promovarea ţării să fie în concordanţă cu realităţile şi necesităţile industriei de turism”, a declarat ministrul Eduard HELLVIG.
Adresându-se celor prezenţi la deschiderea târgului de turism, ministrul Eduard HELLVIG a vorbit despre abordarea acestui domeniu pe care ministerul îl gestionează şi despre stadiul actual.
„Trebuie să existe o corelare între produsele turistice pe care le promovăm şi investiţiile pe care le finanţăm. Vă mulţumesc pentru 2012, a fost un an de succes – este meritul dumneavoastră, am încrederea că anul 2013 va fi un an la fel de bun. Vă asigur că ministerul pe care gestionez vă va fi în continuare alături, pentru ca, prin eforturile noastre comune, industria de turism să capete într-adevăr rolul important pe care vrem să îl aibă în societatea românească”, a menţionat ministrul dezvoltării regionale şi turismului.
Standul României la Târgul de Turism al României, ediţia toamnă 2012, poate fi vizitat, în perioada 15-18 noiembrie a.c. în pavilionul C4 din complexul expoziţional Romexpo. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, ca expozant, promovează aici, prin intermediul materialelor editate – pliante, broşuri, videoclipuri – cele mai importante destinaţii şi tipuri de turism din România.
Tot în standul României au fost invitate să participe şi sunt prezente cu desk propriu primele cinci destinaţii la ediţia din acest an a proiectului european EDEN – Destinaţii Europene de Excelenţă.
Participarea la târguri de turism reprezintă una dintre categoriile de activităţi derulate de MDRT pentru promovarea turismului românesc. Lista completă activităţi se regăseşte în programul de marketing şi promovare turistică.
Aflat la cea de-a 20-a ediţie, Târgul de Turism al României reuneşte agenţii de turism şi tour-operatori, hoteluri şi pensiuni, agenţii de asigurări şi banci, organizatori de congrese şi turism de afaceri, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, organizaţii de promovare a turismului din străinătate, oficii, organizaţii şi instituţii de promovare a regiunilor turistice din România, dar şi prestatori de servicii de transport, de cazare şi de agrement.

Târgul de Turism al României este un eveniment organizat de Romexpo în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, ANAT – Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, FPTR – Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc, ANTREC – Asociaţia Natională de Turism Rural Ecologic şi Cultural şi OPTBR – Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.










TE-AR MAI PUTEA INTERESA