AcasăLifestyleTop 5 strategii esentiale de optimizare a site-urilor web

Top 5 strategii esentiale de optimizare a site-urilor web

spot_img

DISTRIBUIȚI

Posesorii unui site stiu cat de important este traficul. Cel mai important! Datorita vizitatorilor, paginile se dezvolta, afacerile inregistreaza vanzari si toata lumea e multumita. Dar cum se poate ajunge la acest obiectiv al vizibilitatii crescute pe internet? Raspunsul este categoric: prin serviciile SEO (Search Engine Optimization), care presupun cunoasterea unor tehnici si strategii care sa asigure succesul unui site.

SeoPower pune accent pe urmatoarele aspecte relevante pentru SEO:

Adaptabilitatea la orice dispozitiv

In 2018, Google a inceput oficial sa lanseze primul index pe mobil, dar specialistii in marketing online au adoptat o abordare mobila a site-urilor cu mult inainte de lansarea oficiala, fiind constienti de ponderea foarte crescuta a utilizatorilor de smartphone care acceseaza website-uri de pe aceste dispozitive. Este important ca un site sa fie adaptabil la orice dispozitiv, fie mobil, tableta sau desktop. Pentru mobil se pot folosi urmatoarele strategii: meta-titluri scurte, evitarea ferestrelor pop-up, continut mai scurt, dar relevant.

SEO tehnic

Unii oameni considera ca ideea de a efectua SEO tehnic este destul de intimidanta, dar datorita instrumentelor disponibile nu mai este deloc asa. Cheia este ca datele furnizate sa fie interpretate corect, pentru a putea fi folosite intr-un scop cat mai util. Se pot face urmatoarele remedieri: verificarea indexarii site-ului prin Google Search Console si rectificarea problemelor descoperite, verificarea continutului site-ului, a statisticilor de trafic din Google Analytics, pentru imbunatatirea sau eliminarea continutului irelevant, remedierea etichetelor de titlu duplicat si a meta-descrierilor duplicat.

Content Marketing

Proprietarii de afaceri online recurg frecvent la aceasta strategie de promovare SEO. Continut calitativ inseamna, de fapt, exploatarea puterii cuvintelor scrise pentru a obtine un anumit obiectiv dorit in cadrul unei societati. Content marketing reprezinta o abordare strategica prin care se creeaza si se distribuie un astfel de continut calitativ cu rolul de a atrage sau mentine un public in vederea inregistrarii unui profit. Produsele de content marketing sunt: advertoriale, articole de blog, stiri, newslettere, e-bookuri, postari social media, video-uri, webinarii, podcasturi, infografice, studii de caz etc.

Experienta utilizatorului (User experience)

Aceasta metoda de optimizare SEO se refera la obtinerea de informatii despre utilizatori: nevoile lor, valorile, abilitatile si limitarile lor. Potrivit lui Peter Morville, presedinte al Semantic Studios, o firma de consultanta in domeniul arhitecturii informationale din America, factorii care influenteaza User Experience sunt: utilul – continutul trebuie sa fie unic si sa satisfaca o nevoie; utilizabilul – site-ul trebuie sa fie usor de utilizat si de navigat; de dorit – elementele de design si marca ar trebui sa starneasca emotie si apreciere; gasit – elementele de design si navigare trebuie sa-i ajute pe utilizatori sa gaseasca tot ce au nevoie; accesibil – continutul trebuie sa fie inteles cu usurinta de toate categoriile de oameni; credibil – daca site-ul este de incredere, oamenii il vor aprecia ca atare; pretuitor – site-ul trebuie sa-i acorde valoare utilizatorului din punct de vedere al experientei.

Link Building

Link-urile sunt un factor de top in optimizarea SEO. Google a devenit mult mai priceput in ultimul timp in a identifica si devaloriza linkurile spam incurajand calitatea si nu cantitatea. Aceasta strategie se elaboreaza de obicei pe termen lung, fara intrerupere. Motoarele de cautare cauta continuu continut, iar linkurile sunt acele semnale pe cate de transmite un continut nou.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA