AcasăLifestyleScurt ghid despre administrarea unei afaceri de succes

Scurt ghid despre administrarea unei afaceri de succes

spot_img

DISTRIBUIȚI

Cum să conduci o afacere de succes? Aceasta este o întrebare care îi îngrijorează atât pe oamenii de afaceri începători, cât și pe antreprenorii care au experiență și cunoștințe. Orice întreprindere este rezultatul muncii active a liderului și a echipei.

Managementul resurselor umane

Probabil, nu ar fi o mare exagerare să spunem că succesul unei companii este determinat în mare măsură de un set de calități personale și profesionale ale echipei. Cu toate acestea, chiar dacă reușești să atragi cei mai talentați oameni, îți va fi greu să-i organizezi fără un sistem de management bine structurat. Cum să conduci o afacere dacă proprietarul este obligat să explice, să însoțească, să controleze în mod constant toate procesele? Nu vei reuși. În nici un caz: vei fi copleșit de soluționarea problemelor actuale, și nu de dezvoltarea unei strategii sau de căutarea unor idei noi. Pentru a defini strategia de management al resurselor umane este recomandat să studiezi cele 4 tipuri de culturi organizationale: cultura rolului, cultura puterii, cultura sarcinilor și cultura oamenilor.

Indicatori de performanță

Orice activitate a întreprinderii ar trebui să fie reflectată în sistemul de raportare folosind indicatori de performanta specifici. Datorită rapoartelor, managerul poate monitoriza și evalua chiar și acele domenii specifice de activitate în care nu este expert. Orice activitate ar trebui să fie supusă contabilității și analizei: care dintre vânzători câștigă mai mult, ce tip de publicitate este mai eficient, care dintre clienți întârzie mai des cu plățile pentru produsele expediate, ce categorie a publicului țintă refuză să cumpere mai des și din ce motive se întâmplă acest lucru. Acești indicatori oferă posibilitatea de a analiza situația împreună cu specialiștii, de a identifica blocajele și de a ajusta procesele.

Planificare

Orice întreprindere ar trebui să aibă un scop pentru activitățile sale. Cu un obiectiv global în fața ta, poți planifica activitățile companiei.

Obiectiv smart exemplu:

  • Să presupunem că vreai să fii numărul unu în vânzări în regiunea ta. De ce este important acest obiectiv? Cum și când va fi realizat? Cum poți atinge acest obiectiv? Ai echipa potrivită pentru a atinge acest obiectiv? Trebuie să faci un plan vizual detaliat pentru următoarele șase luni sau un trimestru: scrie ce acțiuni ar trebui întreprinse, momentul și rezultatele implementării lor. La finalul perioadei, vei putea analiza și evalua succesul acțiunilor tale.

Motivare

Vorbind despre motivarea angajaților, acestea înseamnă în mod tradițional bonusuri pentru atingerea sau depășirea țintelor planificate. Dezvoltarea unui sistem de indicatori prin care poți evalua rezultatele unei echipe a unei unități sau a unui angajat individual este o sarcină destul de dificilă.

O afacere de succes înseamnă muncă asiduă, dezvoltarea personală constantă a proprietarului și căutarea de noi alternative și oportunități. Pentru a începe să înțelegi cum să conduci o afacere, ar trebui să-ți amintești principalele caracteristici ale unui antreprenor: legitimitate, profesionalism, cerere, extindere, motivație. Toate celelalte aspecte trebuie și ele studiate, dar pot fi stăpânite la nivel profesional doar prin aplicare practică, încercări și erori.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA