AcasăslolvaciaREVOLUȚIONAR - După vinul roșu, alb și rose, a apărut pe piață...

REVOLUȚIONAR – După vinul roșu, alb și rose, a apărut pe piață cel albastru

spot_img

DISTRIBUIȚI

REVOLUȚIONAR Revoluție în lumea vinului. Un nou sortiment bizar de bătură iese pe piață. Un producător spaniol se pregătește să ia cu asalt piața vinurilor cu un sortiment bizar. Produsul nu se remarcă prin aromă ori tărie, ci prin culoarea ieșită din comun. Vorbim despre un vin de culoare albastră. Și nu, nuanța nu este dată de coloranți artificiali. 

REVOLUȚIONAR  Producătorul spune că o obține natural, din coaja strugurilor. Licoarea este lansată vara aceasta în Europa și Statele Unite. O sticlă va costa aproape zece euro. Iar publicul țintă? Tinerii mai putin pretențioși care vor sa încerce o băutura nouă, ieșită din tipare, conform ProTV.

Dorind să iasă din tiparele de culoare impuse de vinurile alb, roșu și rose, un grup de tineri spanioli a creat primul vin de culoare albastră din lume, anunță The Drink Business. Potrivit portalului de specialitate britanic, cei șase antreprenori au prezentat de curând pieței vinul Gik, de culoare albastru deschis, produs din soiuri albe și roșii din regiunea Bierzo, din nord-vestul Spaniei. Pentru realizarea acestui vin au fost necesari doi ani de cercetări, printre colaboratori numărându-se specialiști de la Universitatea Țării Bascilor și ai Azti Tecnalia, departamentul de cercetări alimentare al Guvernului Basc.

Conform declarațiilor realizatorilor Gik, vinul bază a fost realizat din soiuri albe și roșii, căruia i s-au adăugat antocieni și pigmenți indigo, pentru a căpăta culoarea albastră. Recomandarea realizatorilor săi este de a consuma vinul foarte rece, în ciuda faptului că este vinificat dulce. Principalul segment de consumatori vizat este format din tinerii care caută să aibă o experiență diferite cu vinul.

“Am dorit să creăm un produs îndrăzneț și inovativ care să rezoneze cu schimbarea actuală a gusturilor la nivel mondial. Industria globală a vinului are nevoie de o mică revoluție”, a declarat unul dintre tinerii antreprenori. Website-ul de prezentare al produsului descrie culoarea albastră ca fiind simbol pentru “mișcare, inovație, fluiditate, schimbare și infinit”. Primul lot de vinuri a fost scos la vânzare la aproximativ 10 Euro per sticlă.

Sursă foto.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.










TE-AR MAI PUTEA INTERESA