AcasăActualitateSocialRECOMANDARI - Preintampinarea problemelor legate de riscul de inghet al instalatiilor si...

RECOMANDARI – Preintampinarea problemelor legate de riscul de inghet al instalatiilor si amenajarilor aferente alimentarii cu apa

spot_img

DISTRIBUIȚI

SC VITAL SA recomanda utilizatorilor sa ia masurile necesare pentru preintampinarea problemelor legate de riscul de inghet al instalatiilor si amenajarilor aferente alimentarii cu apa. Pentru a diminua la minimum neplacerile cauzate de aceste probleme, venim in intampinarea clientilor nostri cu cateva recomandari tehnice.
In conformitate cu legislatia in vigoare, instalatia interioara de alimentare cu apa (dupa contor) apartine beneficiarului care are obligatia intretinerii si repararii acesteia. Astfel, pe timpul sezonului rece instalatiile interioare, aflate in responsabilitatea detinatorilor trebuie protejate. Recomandam abonatilor sa blocheze accesul aerului rece in incintele (camine de apometre, case de scara, subsoluri) pe unde trec instalatiile, prin montarea geamurilor acolo unde ele lipsesc, sesizarea societatii noastre pentru acele situatii exceptionale in care ar lipsi capacele de pe caminele de apometru, golirea subsolurilor de ape uzate si nu in ultimul rand chiar izolarea termica suplimentara a conductelor cu materiale specifice (polistiren, vata minerala sau orice alt material izolant). Nu trebuie uitata nici verificarea conductelor de apa si a eventualilor robineti montati pe instalatie, inainte de venirea frigului, pentru a va asigura ca nu exista fisuri sau pierderi de apa care ar putea favoriza inghetarea conductelor.
In cazul in care, in ciuda masurilor luate, sau in lipsa acestora vor aparea situatii de inghet a conductelor trebuie sa stiti urmatoarele:
– nu fortati apometrele montate la limita de proprietate. In cazul in care sunt probleme la apometre, nu incercati sa le dezghetati singuri ci anuntati SC Vital SA;
– daca problema a aparut la conductele proprii (reteaua interioara) rugati vecinii sa va dea un vas cu apa calda pe care o turnati incet peste conducta in zona inghetata;
– nu folositi focul deschis pentru dezghetarea conductelor;
– in cazul in care coborati in caminele de apometru, dupa deschiderea capacelor lasati cateva secunde sa se aeriseasca; in interiorul caminului nu calcati instalatiile respectiv robinetii si conductele, iar la iesire repuneti capacele la locul lor;
– acolo unde deja au fost probleme de inghet va rugam sa izolati instalatiile (daca nu exista la dispozitie materiale specifice, se pot folosi orice materiale textile care protejeaza de frig instalatiile)
In cazul in care recomandarile tehnice au fost ignorate, iar contorul ingheata si se defecteaza, societatea Vital va repara sau inlocui contorul, facturand in schimb acest serviciu.
Orice reparatii si orice inlocuire de contor/aparat de masura al carui sigiliu a fost rupt si care a fost deschis sau demontat ori a carei deteriorare se datoreaza unei cauze straine sau unei functionari anormale in conditii de inghet, incendiu, socuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusiva a utilizatorului daca se constata vina acestuia.
Pentru informatii suplimentare sau alte sesizari, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA Baia Mare tel: 0262212550; 215150, 215151, 215152.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA