Acasă Actualitate Social PROCESUL CONTINUĂ ÎN 2017 – Societatea Vital continuă actualizarea contractelor cu consumatorii

PROCESUL CONTINUĂ ÎN 2017 – Societatea Vital continuă actualizarea contractelor cu consumatorii

DISTRIBUIȚI

PROCESUL CONTINUĂ ÎN 2017  Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite, este continuat și în anul 2017, începând cu luna ianuarie, de către societatea VITAL S.A. Prin urmare, toți utilizatorii serviciilor prestate de către S.C. VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 sunt invitați să se prezinte în vederea actualizării acestora.

Contractele sunt actualizate la agențiile/sediul societății VITAL, după cum urmează:

Pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor, respectiv Agenția Baia Sprie, Agenția Sighetu Marmației, Agenția Vișeu de Sus, Agenția Târgu Lăpuș, Agenția Tăuții Măgherăuș;, Agenția Seini, Agenția Cavnic, Agenția Șomcuta Mare, Agenția Ulmeni.

Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății noastre din strada Gheorghe Șincai nr. 19 – 21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.

  • la Casierie – Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00
  • la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
  • la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr.62, de luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.

Actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

Pentru actualizarea contractului, cetățenii vor avea nevoie de actul de proprietate în original și copie și actul de identitate în original și copie.

Societatea Vital roagă toți utilizatorii serviciilor acestora să dea curs invitației de actualizare a contractului până la data de 16 februarie 2017. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, cetățenii pot contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575

 

BRANȘAMENTE INDIVIDUALE:

STRADA OLTENIEI – BL.3, 4, 4A, 5, 5A, 6

STRADA VICTORIEI – BL.54 parțial, 57, 59 parțial, 65, 71, 80, 82, 90, 90A

STRADA URANUS – BL.1, 2

STRADA PETRU RAREȘ – BL.23A, 25, 25A, 27

ABONAȚI CASNICI:

STRADA GHEORGHE DOJA

STRADA MIHAI EMINESCU

STRADA VICTORIEI

Loading...
loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA