spot_img
AcasăNews AlertPRIMIM DE LA CITITORI - Băimărean nemulțumit de faptul că nu se...

PRIMIM DE LA CITITORI – Băimărean nemulțumit de faptul că nu se mai pot achiziționa bilete URBIS prin SMS. Actualizare /Vezi răspunsul Urbis

DISTRIBUIȚI

Pe adresa de e-mail a redacției ActualMM ([email protected]) a venit un nou mesaj de la un cititor. Băimăreanul Claudiu Moș se plânge de modul în care societatea Urbis gestionează vânzarea biletelor. Acesta arată că nu se mai pot achiziționa bilete prin SMS, fapt care pune în încurcătură anumiți călători.

“Mă numesc Moș Claudiu, sunt din Baia Mare. Vă anunț că nu se mai pot achiziționa bilete Urbis prin SMS! Cei care lucrează duminica și sunt la distanță de 2-3 stații de un automat sau chioșc de bilete? Duminica la ora 6 nu sunt deschise magazinele de unde să cumperi bilet! Numai în Baia Mare se poate întâmpla să nu poți cumpăra un bilet prin SMS. Bine au (re)venit în Epoca de piatră! Oare nu poate intra pe piață o firmă privată, ca să aibă un pic de concurență?”, arată cititorul nostru.

Pe această cale, rugăm conducerea societății Urbis să ne transmită un punct de vedere despre situația descrisă de cititorul nostru. Asta din dorința de a informa călătorii și clienții Urbis, în semn de respect pentru băimărenii care circulă cu mijloacele de transport ale Urbis. Așteptăm punctul de vedere pe adresa de e-mail [email protected]

Dacă sunteți din Baia Mare sau alte localități din județul Maramureș și vă confruntați cu o situație care poate fi de interes pentru cititorii noștri, dacă sunteți martori ai unui eveniment de interes public, așteptăm informații, poze și/sau video pe adresa noastră de e-mail [email protected]

 

ACTUALIZARE

Mai jos puteţi citi integral punctul de vedere al SC Urbis SA referitor la situaţia descrisă.

“Referitor la eliminarea posibilităţii de achiziţie a biletului de călătorie prin SMS, începând cu data de 01.06.2017, va comunicăm faptul că această măsură a fost luată din următoarele motive:

1. În ultima perioadă, am constatat deprinderea, de către unii călători, a obiceiului de a transmite SMS pentru achiziţia unui bilet numai dacă observau prezenţa controlorilor în staţie, sau în mijlocul
de transport.

2. Societatea noastră nu avea acces la datele firmei care ne oferea acest serviciu, privind numărul real de SMS-uri transmise de către călători.

3. Contractul cu firma furnizoare a acestui serviciu a expirat.

Cu respect, Director Exploatare ing. Ioan Fîrte”
ActualMM
Loading...
loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.







TE-AR MAI PUTEA INTERESA