AcasăAlteleEconomicMARE ATENŢIE - Cum puteți fi înșelați în supermarketuri

MARE ATENŢIE – Cum puteți fi înșelați în supermarketuri

spot_img

DISTRIBUIȚI

MARE ATENŢIE De multe ori, vigilența cumpărătorilor este testată de angajații din supermarketuri. Fie că vor, fie că nu, aceștia din urmă îi pot înșela pe clienți.

Potrivit jurnalul.ro, există mai multe metode prin care clienții pot fi păcăliți. Multe dintre probleme pot avea loc chiar la casa de marcat.

Iată cazurile în care ar trebui să fiți foarte atenți:

  1. Vânzătoarea taxează două sau mai multe bucăţi din acelaşi produs, din greşeală sau intenţionat.

  2. Vânzătoarea introduce manual codul de bare al unui produs pe care dumneavoastră nu l-aţi cumpărat dar pe care ea doreşte să îl scadă din stoc sau să îl ia din magazin la plecare.
  3. Kilogramul „mai mic” la produsele ambalate de supermarket:  se întâmplă la carne, brânză, legume şi fructe – caserola cu carne/brânză  vrac ambalată în vid în supermarket are trecută  pe etichetă  o greutate diferită de cea reală – se bazează pe faptul că un cumpărător nu stă să cântărească un produs deja cântărit, care are gramajul trecut pe ambalaj.

  4. Portocalele stricate sunt extrase din pungile de 1 kg şi nu sunt înlocuite cu unele proaspete – din dorinţa de a nu rămâne cu marfa nevândută, angajaţii care verifică raionul de fructe extrag fructele stricate şi leagă la loc pungile sau plasele în care erau ambalate. La fel, se poate întâmpla şi în cazul cartofilor ambalaţi în plase de 2,5 sau 5 kg.  De aceea, e foarte important să nu cumpărăm un produs dacă observăm că ambalajul este deteriorat.
  5. Un preţ la raft, alt preţ la casa de marcat – se întâmplă în cazul multor produse ca preţul afişat să nu se regăsească şi pe bonul de casă. Evident, de cele mai multe ori, preţul plătit de cumpărător este mai mare decât cel de la raft.  Angajaţii se ascund în spatele scuzei că noile preţuri nu au fost actualizate în programul informatic dar clientul are dreptul să refuze acel produs dacă se consideră înșelat.

  6. Promoţii înşelătoare – atenţie mare la produsele aflate „la promotie”.  Preţul afişat la raft poate fi  unul foarte tentant dar, când ajungeţi la casă, constataţi că produsul e mai scump. Condiţiile promoţiei sunt scrise de obicei cu litere foarte mici pe etichetele de la raft.  Preţul mic e valabil doar dacă aţi cumpărat două sau mai multe produse de acelaşi fel.
  7. Reduceri mincinoase – în multe cazuri, etichetele cu preţul tăiat sunt făcute special pentru efectul psihologic . Este posibil ca preţul mai mare să nu fi fost niciodată practicat pentru produsul respectiv, e doar o metodă de a atrage clienţii. Un client fidel al magazinului respectiv îşi poate da seama cu uşurinţă dacă magazinul este corect sau nu în perioada promoţiilor.

  8. Balsamul de rufe „botezat” înainte să ajungă la raft – feriţi-vă să cumpăraţi produse care nu au ambalajul sigilat.  Dacă vă uitaţi cu atenţie la aceste produse, veţi observa că nu toate sunt pline până la acelaşi nivel. Unii angajaţi din magazine desfac produsele şi iau pentru acasă din fiecare sticlă câte puţin, dacă nu există sisteme de supraveghere în depozitele de marfă. Au fost şi situaţii în care cumpărătorii au avut ghinionul să cumpere produsul diluat cu apă, în completare pentru cantitatea furată.
  9. Carton la preţ de tort – la unele cofetării, dacă nu sunteţi atenţi, plătiţi cartonul gros pe care este pus tortul la preţ de 50-60 de lei kilogramul, cât kilogramul de tort. Din dorinţa de a face profit, vânzătorii nu mai scad greutatea ambalajului atunci când calculează preţul produsului.

    sursa INFO

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.










TE-AR MAI PUTEA INTERESA