spot_img
AcasăAlteleEconomicÎn anul 2021, magazinele și supermarket-urile s-au reinventat

În anul 2021, magazinele și supermarket-urile s-au reinventat

DISTRIBUIȚI

În ultima perioadă, multe magazine și supermarket-uri s-au reinventat, au oferit clienților o imagine mai atrăgătoare și mai frumoasă. Companiile au pus în aplicare în acest an proiecte de renovare majoră, pentru a-și atrage clienții și a-și transforma în același timp imaginea de marcă într-una mai modernă, mai proaspătă și mai curată.

Și oamenii de afaceri și-au renovat spațiul de vânzare cu amănuntul, tot din dorința de a face o schimbare care să le sporească afacerile, trecând de la un aspect aglomerat la unul mai aerisit, mai bine iluminat și mai spațios decât anul trecut.

Principalele schimbări au fost:

  • Amenajarea spațiului astfel încât acesta să pară mai curat, mai sănătos și mai sofisticat
  • Achiziționarea de noi cărucioare supermarket pentru a spori confortul clienților, cum ar fi cărucioare speciale de supermarket, coș de cumpărături cu roți, cărucioare cumpărături plastic, cărucioare hypermarket, cărucioare marfă, cărucioare market, plastic cart trolley
  • Crearea de opțiuni atractive pentru masă (produse de patiserie și rotiserie) pentru satisfacerea nevoilor consumatorilor
  • Dezvoltarea și extinderea centrelor logistice
  • Selecția cu mare atenție a produselor de calitate, pentru ca magazinele să fie caracterizate printr-un mediu confortabil de cumpărături pentru clienți
  • Dezvoltarea profilului și a gamei de produse din magazinele modernizate
  • Deschiderea de noi centre pentru a dezvolta rețeaua de magazine și a extinde capacitatea de producție și desfacere.

Oamenii de afaceri trebuie să facă față noilor provocări extraordinare, care apar din cauza pandemiei de coronavirus. Ei caută să-și crească cifra de afaceri față de anul precedent și de asta aplică astfel de soluții care, potrivit lor, le oferă avantaje spectaculoase. Una dintre variante este extinderea rețelei de magazine.

Datorită situației create de pandemie, oamenii de afaceri și companiile au introdus noi măsuri de igienizare, confort și siguranță. S-a dorit extinderea afacerilor, dar și îmbunătățirea activității comerciale, astfel încât aceasta să fie de înaltă calitate, având în vedere desigur și nevoile clienților.

O atenție deosebită a fost acordată dezinfectării zonelor, încă de la izbucnirea pandemiei de COVID-19. Cererea de dezinfectanți pentru mâini și alte produse a crescut enorm în acest an. Oamenii de afaceri care au unități de vânzare cu amănuntul fac de asemenea eforturi mari, aproape la fel ca supermarket-urile, pentru menținerea curățeniei adecvate zi de zi.
Ei aleg soluții cât mai bune de igienă pentru sectorul cu amănuntul. Toate acestea au un rol important în stoparea pandemiei. De pildă, dezinfectarea coșurilor de cumpărături poate ajuta la protejarea împotriva pandemiei actuale de coronavirus și are un rol deosebit de important și în menținerea standardelor înalte de curățenie.

În acest an, au devenit din ce în ce mai necesare soluțiile durabile de igienă, deoarece restricțiile epidemiologice sunt din ce în ce mai ridicate în țara noastră, dar și în întreaga lume.

Rețeaua de noi magazine, care de fapt se extinde de la an la an, mai ales în ceea ce privește supermarket-urile, a atras după ea și nevoia de dezvoltare a proceselor logistice la un nivel superior celui precedent.

Companiile au luat în calcul și bunăstarea angajaților, prin venituri competitive și implementarea unor programe variate de instruire. Unele companii oferă angajaților un salariu mai mare decât salariul minim pe economie, care poate fi completat și cu alte beneficii. Și dezvoltarea competențelor profesionale ale lucrătorilor, sau actualizarea cunoștințelor lor în anumite domenii este importantă, spun angajatorii.

Companiile au dorit în acest an și reducerea cantității de deșeuri din plastic. În acest sens, s-a încercat pe cât posibil eliminarea ambalajelor din plastic, introducerea de pungi biodegradabile, compostabile (care nu poluează și sunt mai prietenoase cu mediul) și încurajarea clienților să devină mai conștienți de importanța protejării mediului.

Pungile biodegradabile din supermarket-uri sunt mai puțin rezistente în timp, ele se degradează mai repede în aer liber, deoarece sunt create să ofere o durată de viață utilă, în jur de un an sau un an și jumătate. Ele se descompun mult mai rapid decât deșeurile naturale și plasticul obișnuit.

Loading...
loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.







TE-AR MAI PUTEA INTERESA