AcasăActualitateDE INTERES - Vital continuă procesul de actualizare a contractelor cu clienții...

DE INTERES – Vital continuă procesul de actualizare a contractelor cu clienții și în luna decembrie

spot_img

DISTRIBUIȚI

DE INTERES  Utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, sunt rugați să se prezinte în vederea actualizării contractelor.

POSESORII DE BRANȘAMENTE INDIVIDUALE BLOCURI

Bd. Republicii

Str. Ciprian Porumbescu, str. Gheorghe Bilașcu, str. Ghioceilor, str. Moldovei, str. Narciselor, str. Victoriei,

str. Alexandru Odobescu și str. Păltinișului nr. 73 – 90

Aleea Aurora, Aleea Nouă

ABONAȚI CASNICI

Toți utilizatorii care locuiesc la case și nu au actualizate contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare.

Procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, se desfășoară conform graficelor stabilite. Utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., pot să se prezinte la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.

pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății din strada Gheorghe Șincai nr.21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.
la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr. 62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente:

Act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie)
Act de identitate (original și copie)

Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, până la data de 17 ianuarie 2020. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.

 

Comunicat de presă SC VITAL SA

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img




TE-AR MAI PUTEA INTERESA