AcasăLifestyleDe ce este importanta identitatea vizuala pentru un brand marcant?

De ce este importanta identitatea vizuala pentru un brand marcant?

DISTRIBUIȚI

Fiecare afacere trebuie sa isi construiasca o identitate in mediul online, deoarece acest spatiu ofera numeroase oportunitati de crestere a veniturilor. Intr-un context in care competitia este atat de acerba, toate afacerile trebuie sa isi creeze o imagine marcanta in spatiul virtual, astfel incat sa atraga cat mai multi clienti. Din acest motiv, unicitatea brand-ului trebuie profilata cat mai eficient. Utilizatorii sunt puternic influentati de catre planul vizual al unei companii in mediul online. In acest punct, se remarca rolul conceptului de identitate vizuala. Acesta implica fixarea imaginii brand-ului prin elemente grafice, cum ar fi logo-ul, cromatica, tipografia, imaginile si layout-urile si te poate ajuta sa te remarci intr-un mediu atat de competitiv.

Citeste in continuare si vei afla de ce este importanta identitatea vizuala pentru un brand marcant.

Identitatea vizuala imprima brand-ul tau in mintea utilizatorului

Oamenii sunt puternic influentati de planul vizual. Daca un logo sau o paleta de culori rezoneaza cu preferintele lor in materie de continut, atunci mintea va retine aceste elemente. Identitatea vizuala marcheaza aspectul unui brand si favorizeaza imprimarea sa in memoria utilizatorilor. Ulterior, acestia vor reveni pe pagina brand-ului si il vor recunoaste mai usor in mediul virtual. Acest aspect creeaza un cadru favorabil pentru procesele de achizitie si de engagement. Pe de alta parte, eficientizeaza procesul prin care brand-ul isi atinge obiectivele.

Identitatea vizuala transmite valorile brand-ului

Fiecare public-tinta rezoneaza cu anumite valori. Din acest motiv, ele trebuie integrate in strategia de promovare a unei afaceri. Cu cat un utilizator regaseste mai multe valori cu care se identifica in identitatea vizuala a brand-ului tau, cu atat acesta se va simti mai atras de el. De exemplu, acestea se pot fixa cu usurinta in planul cromatic. Fiecare culoare este asociata direct cu o anumit semnificatie. Daca iti doresti sa transmiti stabilitate, echilibru sau responsabilitate, atunci planul cromatic te poate ajuta. Cu cat fixezi mai eficient valorile brand-ului tau in identitatea vizuala, cu atat vei reusi sa atragi mai multi utilizatori.

Identitatea vizuala te poate ajuta sa iti fidelizezi clientii

Identitatea vizuala confera o imagine umana brand-ului tau. Aceasta ii ajuta pe oameni sa se detaseze de impresiile lor in privinta companiilor. Prin intermediul logo-ului, al tipografiei, al paletei de culori, poti sa conferi brand-ului tau o imagine mult mai umana. Oamenii se identifica mult mai usor cu aceasta valoare. Astfel, identitatea vizuala creste sansele ca oamenii sa repete procesul de achizitie si sa devina clienti fideli.

Asadar, identitatea vizuala este o parte integranta in procesul de promovare al unei companii. Aceasta transmite valorile companiei, fixeaza brand-ul in mintea utilizatorilor si contribuie semnificativ la fidelizarea acestora. Daca iti doresti sa iti transformi afacerea intr-un adevarat succes, atunci identitatea vizuala este ceea ce ai nevoie.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA