AcasăLifestyleCel mai "permisiv" model de bicicleta eliptica, in ceea ce priveste greutatea...

Cel mai „permisiv” model de bicicleta eliptica, in ceea ce priveste greutatea utilizatorului

DISTRIBUIȚI

La achizitionarea unei biciclete fitness multi se intreaba care este greutatea pe care o pot sustine aceste aparate. Utilizate cu mare interes de cei care se lupta cu excesul de kilograme, modelele de pe piata vin cu dotari din cele mai variate pentru a raspunde tuturor celor ce doresc sa revina la forma mult visata, intr-un timp relativ scurt.

Probabil cel mai permisiv model din aceasta gama este bicicleta eliptica, deoarece permite efectuarea antrenamentelor indiferent de greutatea utilizatorului. Este extrem de usor de folosit, iar tot ceea ce trebuie sa faci este sa pasesti pe pedalele acesteia pentru a merge sau a alerga in ritmul propriu.

Cu aceste aparate sunt eliminate multe dintre intrebarile referitoare la dimensiunea sezutului, a cadrului sau a greutatii suportate. Bicicleta eliptica vine cu numeroase beneficii unice, aspect important atunci cand vrei sa achizitionezi un echipament practic, eficient, cu caracteristici de top. Atunci cand folosesti un astfel de model, te bucuri de un antrenament confortabil, cu rezultate de exceptie, acasa, la sala sau la birou.

Datorita contactului permanent al picioarelor si suprafetei pedalelor, nu vei resimti presiune la nivelul articulatiilor din cauza sariturilor repetate sau a socurilor constante, asa cum se intampla in cazul altor exercitii fizice. Iata, insa, care sunt avantajele acestor modele!

Kilogramele in exces nu mai au nici o sansa!

Bicicleta eliptica este aparatul fitness ideal atunci cand iti doresti sa slabesti in confortul casei tale, fara a te mai deplasa la sala. Cu acest echipament poti arde pana la 800 de calorii intr-un program de o ora, in functie de setarile pe care le stabilesti in cadrul sesiunii de antrenament. Fiind un dispozitiv care solicita intens aparatul cardiovascular este obligatoriu ca programele de exercitii sa debuteze cu o perioada de acomodare a corpului la un ritm lent de utilizare, crescand progresiv intensitatea la care este supus organismul. Efortul trebuie, asadar, dozat pas cu pas, pentru a nu suprasolicita corpul inca de la prima experienta pe acest aparat.

Tinand cont de starea ta de sanatate, de tratamentele administrate, de regimul alimentar, stilul de viata, nivelul de pregatire fizica, stresul si factorii genetici va trebui sa iti stabilesti un program corespunzator, prin care sa poti atinge obiectivele dorite, fara a te pune in pericol. Sesiunile de antrenament trebuie sa fie variate, cu timp de incalzire pentru adaptarea la efort, de repaus intre perioadele de lucru si de readucere a corpului la starea normala de relaxare la incheierea sesiunii.

O sanatate mai buna

Un alt beneficiu fantastic adus de bicicleta eliptica este mentinerea sanatatii sistemului cardiovascular. Inima devine mai puternica prin aceste exercitii fizice, insa nu trebuie sa fortezi ritmul de care este capabil in acel moment corpul. Specialistii recomanda saptamanal minimum 150 de minute de exercitii fizice moderate sau 75 de minute de antrenament intens. Unele modele dispun de functii deosebit de utile care monitorizeaza ritmul cardiac, avand, astfel, posibilitatea de a controla intensitatea antrenamentului in orice moment.

Programele realizate pe o bicicleta eliptica te vor ajuta sa iti dezvolti masa musculara, sa cresti rezistenta la efort si sa iti desfasori mai usor activitatile zilnice. Pedalarea poate reduce pierderea de minerale din oasele care iti sustin greutatea si nivelul de stres din organism, poate intari sistemul imunitar si poate reduce riscul de a dezvolta boli metabolice sau afectiuni cardiovasculare. Iata, deci, un echipament care iti poate deveni prieten de nadejde in atingerea formei fizice la care visai de mult timp!

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA