AcasăLifestyleCe este un Banner publicitar?

Ce este un Banner publicitar?

DISTRIBUIȚI

Bannerul publicitar se refera la utilizarea unui afisaj grafic dreptunghiular care se intinde pe partea de sus, de jos sau pe partile laterale ale unui site web sau ale proprietatii media online. Tipul orizontal de publicitate banner se numeste clasament, in timp ce bannerele verticale sunt numite zgarie-nori si sunt pozitionate pe barele laterale ale unei pagini web. Anunturile banner sunt bazate mai degraba pe imagini decat pe text si sunt o forma populara de publicitate online.

Scopul bannerului publicitar este de a promova o marca si/sau de a determina vizitatorii de pe site-ul gazda sa mearga pe site-ul agentului de publicitate. Bannerul publicitar se refera la utilizarea unui afisaj grafic dreptunghiular care se intinde pe partea de sus, de jos sau pe partile laterale ale unui site web sau ale proprietatii media online.

Bannerele au fost prima forma de publicitate specifica internetului, aparute in 1994.

Astazi, publicitatea pe bannere si, practic, toata publicitatea online, utilizeaza in prezent tehnologia de licitare in timp real, cunoscuta sub numele de licitare programatica, care permite companiilor aprobate sa liciteze pentru spatiul publicitar in timpul necesar pentru incarcarea unui anunt banner.

Publicitatea pe internet a trecut de la un pariu incert la a servi drept platforma principala pentru marketingul majoritatii companiilor.

Bannerul publicitar, numit si publicitate afisata, consta in imagini sau media statice sau animate si este de obicei plasat in zone cu vizibilitate ridicata pe site-urile web cu trafic ridicat. Bannerul publicitar este atractiv, deoarece poate ajuta la crearea cunostintei marcii, la generarea de clienti potentiali si la redirectionarea unui public, cum ar fi oferind unui vizitator sansa de a se inscrie pentru un buletin informativ sau pentru o incercare gratuita inainte de a da clic.

Bannerul publicitar functioneaza in principal in acelasi mod ca si publicitatea traditionala. Cu toate acestea, metoda prin care agentul de publicitate plateste gazda poate diferi foarte mult de vanzarile traditionale de spatiu publicitar. Gazda este platita pentru banner publicitar printr-una dintre cele trei metode: plata cost-pe-afisare pentru fiecare vizitator al site-ului web care vede anuntul, plata cost-per-click pentru fiecare vizitator al site-ului web care face click pe anunt si viziteaza site-ul web al agentului de publicitate sau cost-pe-actiune. Plata pentru fiecare vizitator al site-ului web care face clic pe anunt, merge pe site-ul web al agentului de publicitate si finalizeaza o sarcina, cum ar fi completarea unui formular sau efectuarea unei achizitii.

Retelele publicitare sunt responsabile de potrivirea agentilor de publicitate cu site-urile web care doresc sa vanda publicitate. Ei tin evidenta spatiului publicitar disponibil si il potrivesc cu cererea agentilor de publicitate. Tehnologia care permite retelelor publicitare sa faca acest lucru este un server publicitar central, care selecteaza anunturi specifice care sunt adaptate vizitatorului site-ului web pe baza cuvintelor cheie din comportamentul de cautare si vizualizare a site-ului web al vizitatorului sau pe baza contextului general al continutului site-ului gazda.

Bannerul publicitar si aproape toata publicitatea online utilizeaza in prezent tehnologia de licitare in timp real, cunoscuta sub numele de licitare programatica, care permite companiilor aprobate sa liciteze pentru spatiul publicitar in timpul necesar pentru incarcarea unui banner publicitar.

Tendintele pentru marketingul de continut se invart in jurul personalizarii – capacitatea de a-i face pe consumatori sa se simta ca si cum le-ai vorbi direct. Drept urmare, anunturile cu bannere directionate au devenit din ce in ce mai frecvente.

Exista mai multe tipuri diferite de bannere web pe care le puteti folosi pentru a va promova site-ul sau produsul online. Iata cateva dintre cele mai comune:

Bannere web statice: acest banner de baza contine o imagine statica si ceva text. De obicei, veti vedea aceste tipuri de anunturi banner pe site-uri web care nu primesc mult trafic sau nu sunt actualizate foarte des.

Bannere web animate: Aceste bannere sunt mai complexe, continand mai multe imagini si/sau videoclipuri care sunt redate in succesiune. Ele sunt adesea folosite pe site-uri web cu trafic ridicat sau pe cele care incearca sa transmita multe informatii intr-o perioada scurta. Animatia atrage in mod natural atentia asupra anuntului, care poate creste afisarile si ratele de click.

Bannere web interactive: anunturile bannere interactive permit utilizatorilor sa interactioneze cu ele intr-un fel, cum ar fi facand click pe un buton sau jucand un joc. Ele sunt adesea folosite pe site-urile web care doresc sa sporeasca implicarea utilizatorilor.
Bannere web extensibile: aceste bannere sunt mici initial, dar pot fi extinse pentru a dezvalui mai multe informatii atunci cand dati click pe ele. Sunt adesea folosite pentru a face publicitate produselor care necesita mai multe informatii pentru a convinge sau explica pentru a obtine o conversie.

Bannere web media imbogatite: aceste bannere sunt cele mai complexe si pot contine diverse functii interactive, cum ar fi jocuri, videoclipuri sau imagini la 360 de grade. Oferirea unei experiente mai captivante poate creste implicarea si conversiile. Bannerele publicitare incurajeaza vanzarea unor produse specifice. Bannerele plasate pe un site de nisa anunta de obicei solutia unei probleme pe care o pot avea vizitatorii site-ului. De exemplu, un site web despre caini este potrivit pentru un banner publicitar pentru un dispozitiv de antrenament care opreste latratul excesiv. Bannere intr-o vitrina care promoveaza un anumit produs atrag clientii care doresc sa cumpere produsul. Ca si in cazul bannerelor de pe un site web, bannerul unui magazin ar putea fi o solutie pentru ceva anume.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA