AcasăLifestyleCare este marea provocare pentru o agentie de marketing online cu servicii...

Care este marea provocare pentru o agentie de marketing online cu servicii integrate?

spot_img

DISTRIBUIȚI

Datorita numarului tot mai mare de clienti care apeleaza la o agentie de marketing online, din diverse domenii de activitate, e-marketingul inglobeaza la ora actuala o varietate de instrumente si canale de promovare a brandurilor in mediul digital.

Astfel, orice agentie de marketing online de top, care isi propune sa ofere rezultate notabile pentru clientii tai, implementeaza pentru business-urile acestora strategii elaborate, care implica activitati conexe. Iar aceste activitati pot fi puse in aplicare doar prin intermediul unor servicii integrate.

Spre exemplu, o agentie marketing online, in prezent, poate pune la dispozitia clientilor sai numeroase servicii, ce pot fi combinate intre ele pentru succesul antreprenorial. Dintre aceste servicii, enumeram: optimizare SEO, promovare Social Media, campanii AdWords si PPC, Web Design / Graphic Design s.a.m.d.

Iata ce declara, in acest sens, una dintre cele mai experimentate agentii de profil din Romania, iAgency.ro: „O agentie de marketing online moderna trebuie sa inteleaga toate canalele si instrumentele de promovare digitala. Daca brandul tau nu este prezent pe Facebook si pe alte retele sociale, pierzi sansa de a construi relatii importante cu oamenii care conteaza cel mai mult pentru afacerea ta: clientii tai. Pe de alta parte, campaniile AdWords si PPC iti pot aduce trafic instant, chiar daca afacerea ta este la inceput de drum. In ceea ce priveste serviciile SEO, acestea presupun in ziua de azi inclusiv branding si strategii de comunicare pentru a genera cu adevarat vanzari.”

Totusi, dintre serviciile amintite mai sus, cea mai mare provocare pentru o agentie de marketing online ramane optimizarea SEO. Nu numai din considerente de dificultate a implementarii procesului si atingerii obiectivelor propuse, cat si in ceea ce priveste intelegerea clientilor pentru acest segment.

Majoritatea clientilor nu inteleg domeniul

Multi dintre clientii care solicita astfel de servicii au auzit, de fapt, vag despre SEO, iar odata cu solicitarea lor vin nenumarate intrebari si neclaritati la care agentia trebuie sa raspunda in mod convingator. Drept urmare, in necunostinta de cauza, clientii au deseori asteptari nerealiste, cum ar fi rezultatele de pe o zi pe alta. Alteori, acestia nu inteleg strategia propusa si pasii procesului de optimizare, iar aici intervine prima provocare pentru specialisti: aceea de a le explica clientilor ce inseamna si cum functioneaza in realitate SEO (Search Engine Optimization).

Domeniul este foarte complex si in permanenta schimbare

Fiindca toate actiunile SEO intreprinse de catre o agentie de marketing online se raporteaza, in special, la Google, putem spune ca domeniul este unul oarecum „instabil” din punctul de vedere al practicilor si activitatilor specifice. Cu alte cuvinte, deoarece Google isi updateaza periodic algoritmii si „regulile jocului”, nu exista o „reteta” universal valabila a reusitei.

Chiar si specialistii SEO pot da gres

Schimbarile si actualizarile algoritmilor Google pot fi uneori ambigue, iar specialistii SEO dintr-o agentie mai putin experimentati pot face uneori interpretari gresite. Astfel, pot aparea erori de strategie. Mai mult decat atat, neintelegerile dintre departamente (IT, Tehnic, Creativ) ingreuneaza in anumite situatii desfasurarea activitatii, ceea ce reprezinta inca o provocare din punct de vedere SEO.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA