Acasăsinucidere maramuresBINE AR FI - Romania trebuie sa valorifice oportunitatile oferite de turismul...

BINE AR FI – Romania trebuie sa valorifice oportunitatile oferite de turismul balnear

spot_img

DISTRIBUIȚI

“Turismul balnear este o nişă pe care România nu trebuie să o rateze şi una dintre priorităţile strategice pentru 2013 va consta în investiţii în infrastructura specifică, pentru a ajuta dezvoltarea acestui domeniu; pentru că la nivel de infrastructură lucrurile nu stau aşa cum ne-am dori, ceea ce avem de făcut este să corelăm ceea ce există ca potenţial natural în România cu investiţiile în infrastructura specifică”, a declaratministrul dezvoltării regionale şi turismului, Eduard Hellvig.
Taleb Rifai, secretarul general al OMT, a apreciat că “România este calificată din toate punctele de vedere: are un nivel înalt de cunoştinţe şi tehnică în domeniu, beneficiază de o amplasare strategică, iar în rândul reprezentanţilor industriei de turism există un nivel înalt de expertiză. Totodată, există aici o determinare politică pe care am constatat-o foarte clar în ultimele mele două vizite în România. Toate acestea sunt garanţii pentru succes. OMT este decisă să sprijine aceste eforturi şi sunt convis că, foarte curând, România va deveni o destinaţie importantă în turismul de sănătate.”
La rândul său, ministrul dezvoltării regionale şi turismului a subliniat că obiectivul MDRT este de a face ca România să fie competitivă: “Suntem într-o piaţă globalizată, într-o piaţă care nu ne permite să fim jucători de mâna a doua. În orice domeniu trebuie să fim performanţi şi, ca atare, nu ne permitem să facem lucrurile la jumătate de măsură”, a spus Eduard Hellvig.
Temele abordate în cadrul sesiunilor de lucru de pe parcusul celor două zile ale Conferinţei vizează evoluţia pieţei turismului de sănătate, principiile legale & etica turismului medical, legislaţia Uniunii Europene cu privire la tratamentele medicale transfrontaliere, posibilitatea integrării turismului medical în viitoarele scheme de asigurări de sănătate, rolul industriei turistice în turismul de sănătate, marketing & branding în turismul de sănătate, rolul internetului ca mijloc de promovare a turismului de sănătate şi al wellness-ului, precum şi evoluţia industriei balneare şi de wellness.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.




TE-AR MAI PUTEA INTERESA