spot_img
AcasăActualitateSocialAtributiile unei agentii de PR in promovarea unei companii sau a unei...

Atributiile unei agentii de PR in promovarea unei companii sau a unei firme

DISTRIBUIȚI

S-au spus atat de multe despre rolul pe care le are o agentie de PR, incat s-ar parea cnu ar mai fi prea multe de adaugat. Cu toate acestea, atunci cand vine vorba despre o agentie PR asa cum este Tudor Communication, niciodata parca nu este prea mult spus, pentru ca activitatea specialistilor de aici merita pusa in valoare cat mai bine cu putinta. Agentiile de PR, spre deosebire de agentiile de publicitate, promoveaza companii sau persoane fizice prin acoperire editoriala, dar si prin organizarea de evenimente.

In ciuda faptului ca exista diferente sesizabile intre agentiile de relatii publice si agentiile de publicitate, acestea impartasesc aceleasi obiective profesionale, ce au in vedere promovarea clientilor si facand ca acestia sa aiba o imagine cat mai pozitiva in ochii clientilor, sa fie cinstiti, importanti, interesanti sau relevanti pentru un anumit public-tinta. Totusi, putini sunt cei care pot delimita linia de demarcatie dintre cele doua arii profesionale, pentru ca in acest sens caile catre crearea constientizarii diferentelor sunt, la randul lor, foarte diferite. Majoritatea oamenilor inteleg ca publicitatea este platita de client si ca ar trebui privita cu scepticism. Astfel, articolele scrise sau aparitiile TV in publicatii cat mai quality au avantajul de a fi mult mai credibile si, in general, sunt privite cu ochi mai buni.

Daca va intrebati cand si cum anume ar trebuie sa solicitati serviciile pe care le poate oferi o agentie de PR, va spunem ca firmele si persoanele fizice ar trebui solicite serviciile pe care le poate oferi o agentie de relatii publice atunci cand vor sa isi protejeze, sa-si consolideze sau sa-si construiasca reputatia prin intermediul mass-media. O buna agentie sau un practicant de PR poate analiza organizatia, gasi mesajele pozitive si sa gaseasca mijloace inedite de a transpune aceste mesaje in povesti media care sa prinda cat mai mult la public. Exista si momente cand companiile au de suferit in urma stirile care nu le o ofera o pozitie avantajoasa in ochii publicului. Ei bine, o agentie PR profesionista, asa cum este Tudor Communication, poate formula cel mai bun raspuns si poate atenua daunele de imagine.

In acest sens, este nevoie totusi de personal calificat, adica de oameni a caror experienta este imperios necesara. Atunci cand avem de-a face cu o criza de comunicare, solicitarea unei agentii de PR care sa remedieze lucrurile este, de departe, cea mai buna varianta de redresare a lucrurilor. In cadrul agentiei de PR si Comunicare Tudor Communication, echipa este formata numai din comunicatori eficienti, au relatii excelente cu multi jurnalisti din multe industrii diferite. Multi dintre profesionistii care lucreaza in cadrul acestei agentii de PR sunt fosti jurnalisti, care stiu cele mai bune modalitati de a prezenta o poveste si de a ajunge cat mai rapid si mai usor in atentia editorilor si a reporterilor televizunilor din tara. Cu alte cuvinte, ei va pot oferi o imagine sincera, privita din exterior, a firmei, dar si potentialul pentru ideile de poveste care ar putea avea un impact asupra publicului.

Relatia dintre client si agentie nu ar trebui sa fie pasiva, bazata pe schimburi de mesaje din cand in cand. Clientii ar trebui sa informeze agentia ce mesaje ar dori sa promoveze si sa faca sugestii cu privire la locul in care ar dori sa apara. Foarte putine povesti ale brandurilor existente pot face subiectul unei stiri sau a unui reportaj difuzat la o televiziune nationala de prestigiu, dar cu o activitate in media care include bloguri, site-uri web, emisiuni TV, reviste si alte mijloace media care evolueaza in fiecare zi, o agentie PR buna ii va ajuta pe clienti sa isi mareasca vizibilitatea printr-o recunoastere sporita pe cat mai multe platforme editoriale.

Loading...
loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.







TE-AR MAI PUTEA INTERESA