AcasăActualitateAȘA DA! Restaurant TOPAZ S-A REDECHIS după ce au fost remediate toate...

AȘA DA! Restaurant TOPAZ S-A REDECHIS după ce au fost remediate toate problemele! În timp ce unii “fac crize” pe TikTok că ar fi hărțuiți de comisari, băimărenii noștri tac și fac. Evenimentele de Crăciun și Revelion se țin!

spot_img

DISTRIBUIȚI

ANPC a anunțat printr-un comunicat de presă ieri, 21 decembrie, un control inopinat la restaurantul Topaz din Baia Mare. Ca rezultat al controlului, proprietarii restaurantului au fost amendați, iar locația a fost închisă temporar până la remedierea neregulilor.

Deși nu atât de grave, în comparație cu ce găsesc în general comisarii în acest tip de acțiuni, nereguli au existat. De departe cea care a înfierbântat opinia publică a fost “comercializarea unor produse expirate”, însă, în realitate, produsele respective nu erau comercializate. Este vorba despre două caserole cu jumere și o caserolă de brânză gorgonzola, uitate în camera de depozitare, rezultat al unei erori umane.

Am vorbit cu proprietarul restaurantului pentru a afla și punctul său de vedere cu privire la întreaga situație. Prima impresie lăsată a venit ca o surpriză plăcută, mai rar întâlnită. În loc să ia exemplul antreprenorilor scandalagii, care fac crize publice pe tot felul de platforme și sar în capul autorităților care își fac treaba, plângându-se că sunt “persiflați”, băimărenii noștri și-au asumat greșeala, au tăcut, au plecat capul și au pus mâna pe treabă pentru a remedia tot ce era de remediat.

“În 15 ani de activitate nu am avut nici o plângere. Greșelile au fost umane, dar ni le asumăm și este treaba noastră ca proprietari să ne asigurăm că nu se vor mai repeta”

În 15 ani de când servesc masa clienților și organizează evenimente, proprietarii Topaz povestesc cum nu au avut niciodată vreo plângere. Cu toate acestea, sunt de acord cu toate cele semnalate de comisarii ANPC în bucătăria restaurantului. În primul minut după plecarea comisarilor, s-au pus pe treabă: au achiziționat aparaturi noi, au golit întreaga cameră de depozitare, au igienizat temeinic.

Ieri, după 3 zile de la momentul controlului, i-au chemat din nou pe inspectori pentru verificări. S-a stabilit faptul că cele semnalate au fost remediate, iar restaurantul a fost redeschis.

A fost vorba în primul rând despre niște erori umane, și trebuie să menționăm asta, însă noi niciodată nu o să le punem angajaților noștri în cârcă astfel de chestiuni. Noi, ca proprietari, ne-am asumat din prima secundă greșelile, chiar dacă nu știam de ele și, în loc să căutăm alți vinovați și să ne vărsăm frustrările pe stat, am căutat soluții și astfel am asigurat că activitatea noastră se poate desfășura la cele mai bune standarde.

Vrem să mai spunem, pentru că am înțeles că în spațiul public s-ar vehicula asta, că noi nu am avut nici o reclamație de muște în pizza, în primul rând pentru că noi nu facem pizza. Suntem dornici să ne continuăm activitatea fără a mai trece vreodată printr-o astfel de rușine. Vă asigurăm că ne-am învățat lecția: vom fi și mai vigilenți și personal mă voi asigura, zilnic, că toate lucrurile decurg cum trebuie în restaurantul nostru”, ne-a declarat Sergiu Lohan.

De asemenea, pentru cei care au fost îngrijorați, proprietarii restaurantului Topaz asigură toți clienții că evenimentele programate pentru Crăciun și Revelion se vor desfășura conform planului.

ActualMM

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA