AcasăUncategorizedAmenajarea locației de nuntă - ce aspecte trebuie să iei în calcul?

Amenajarea locației de nuntă – ce aspecte trebuie să iei în calcul?

spot_img

DISTRIBUIȚI

Sursa foto: https://unsplash.com/photos/vExhdO5OghI

 

Fiecare proprietar de restaurant și săli de ballroom își dorește să ofere servicii de top, de care clienții să fie mulțumiți, recomandându-i mai departe prietenilor și cunoștințelor. Cu cât aceștia sunt mai mulțumiți, cu atât cifra de afaceri va crește, deci profitul va fi pe măsură.

 

Cum vremurile sunt în continuă schimbare, mulți reprezentanți HoReCa s-au adaptat, iar pandemia a fost cel mai bun motiv pentru a face noi amenajări, de natură să le ofere clienților și mai mult confort.

 

Astfel, fie că organizezi evenimente cu puțini invitați sau fastuoase, alegerea pieselor de mobilier și a decorurilor trebuie să fie în tendințe. Eleganța, dar și flexibilitatea trebuie să fie principalele elemente de care trebuie să ții cont în orice achiziție de design.

 

În cazul nunților, fiecare cuplu își dorește să aibă acea nuntă de vis, despre care să se vorbească vreme îndelungată. În zilele noastre, dacă bugetul îți permite, optează pentru piesele de mobilier rafinate și cât se poate de unice. Dacă ești un restaurant care promovezi stilul industrial, este indicat să colaborezi cu arhitecți în orice fel de amenajare. Dacă deții un restaurant ce aduce în atenția colectivă epoci demult apuse ale secolului XX, ar fi bine să cauți obiecte de mobilier și decorațiuni cu patină, cât mai spectaculoase și rafinate.

Culorile momentului – ce tonuri sunt în tendințe?

 

Fără echivoc, cele mai apreciate culori sunt cele care denotă eleganță și, de ce nu, aduce puțin aer de regalitate în cotidian: gri, negru, roșu pasional, albastru regal. Albastrul regal semnifică noblețe, negrul aduce rafinament, roșul sugerează pasiunea, iar griul aduce în cotidian stiluri de design cu patină, armonizate de un aer de modernitate.

 

Din punct de vedere al utilizării și fluidității materialelor, se recomandă piesele de mobilier tapițate cu catifea, în stil Chesterfield, elemente cu inserții de metal  sau sticlă, iar din punct de vedere al iluminatului, candelabre cât mai somptuoase, care să le pună în evidență printr-o lumină caldă, armonică, astfel încât să scoată în evidență cele mai bune unghiuri pentru pozele făcute de fotografii de evenimente.

Optează pentru mesele flexibile

De regulă, restaurantele de evenimente și ballroom-urile din întreaga țară, așa cum este și o sală de evenimente in Timișoara, spre exemplu, optează pentru mesele rotunde, mult mai stabile și flexibile, la care pot fi așezate până la 14 persoane. În cazul unei nunți mai mici, sunt recomandate aranjamentele de mese de până la 10 persoane.

 

În cazul unei nunți cu peste 150 de invitați, se recomandă mesele de 14 persoane, astfel încât fiecare invitat să aibă propriul spațiu privat, dar ringul de dans să fie suficient de amplu, cât fiecare dintre să se simtă cât mai confortabil în timpul piruetelor de dans.

În cazul nunților, organizarea mesei mirilor este foarte importantă

Sunt regiuni în România unde obiceiul este ca mirii să aibă mai multe perechi de nași (Moldova sau Maramureș), însă regula nu este valabilă în orașe precum București sau Constanța. La masa de prezidiu stau, în general 4, maxim 6 persoane: mirii, nașii și copiii nașilor.

În cazul unei nunți, este foarte important ca masa de prezidiu să fie amplasată în centrul sălii de eveniment, nu doar fiindcă mirii sunt în centrul atenției, ci și pentru a vedea fiecare invitat în parte și a se asigura sau rezolva diferite aspecte neprevăzute ce pot apărea.

Creează loc pentru candy bar sau photo corner

Conform ultimelor tendințe, nunțile trebuie să aibă un candy bar delicios, în acord cu numărul de invitați, dar și un photo corner, cu elemente de design stabilite în funcție de tematica aleasă.

 

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA