AcasăLifestyleAi un magazin online? Ce beneficii să oferi ca să atragi clienți

Ai un magazin online? Ce beneficii să oferi ca să atragi clienți

spot_img

DISTRIBUIȚI

Indiferent dacă magazinul tău online funcționează de ceva timp sau este nou, va trebui să atragi constant atenția clienților și să le îmbunătățești experiența de cumpărare.

 

Pentru afacerile de toate dimensiunile care își defășoară activitatea online, atragerea clienților noi și implicați poate fi dificilă având în vedere că aproape toate activitățile s-au mutat în mediul electronic. Diverse elemente, cum ar fi design-ul paginii web, marketingul digital, experiența de cumpărături, traficul și serviciul pentru clienți se reunesc pentru a dicta succesul magazinului tău.

 

Consultă următoarele sfaturi pentru a afla cum să aduci mai mulți clienți în magazinul tău online și să ai o rată de retenție favorabilă:

Asistență pentru clienți 24/7

Furnizarea unor servicii excelente pentru clienți este esențială pentru orice afacere, iar magazinul tău online nu este o excepție.

 

Consumatorii doresc să știe că pot accesa asistența pentru clienți 24/7 pentru orice nelămurire pe care o au. Oferirea unui serviciu de live chat pe timp de zi și a unui chatbot pe timp de noapte poate fi o modalitate excelentă de a le spune clienților că ești disponibil oricând pentru a-i ajuta la fiecare pas din călătoria lor de achiziție.

 

Serviciul de asistență pentru clienți se poate extinde, de asemenea, la alte servicii pe care le oferi, cum ar fi retururile și expedierea comenzilor. Asigură-te că aceste procese sunt simple și pe înțelesul tuturor.

Livrare gratuită și rapidă

Când vine vorba de cumpărături online, de multe ori obstacolul final pentru clienți sunt costurile pentru livrarea comenzilor. Cele mai multe coșuri electronice sunt abandonate sau „salvate pentru altă dată” deoarece clienții nu doresc să plătească taxe foarte mari de transport pentru a-și primi bunurile.

 

Un alt obstacol îl reprezintă viteza de livrare, în special în perioada reducerilor de Black Friday, când cererile cresc într-un mod nemaivăzut. Astfel, satisfacția clienților scade cu atât mai mult cu cât livrarea coletului nu se întâmplă mai repede, cel puțin în 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

 

Pentru a elimina aceste obstacole, descoperă opțiunile de livrare în punctele Cargus pentru comercianții online. Livrarea comenzilor se poate efectua fie la una dintre cele 900 de unități Cargus SHIP & GO din țară care se află în apropierea destinatarului, fie la unul din sutele de Lockere Cargus care vor fi disponibile din toamna anului 2022 și care se vor extinde în următorii 2.5 ani.

 

Ambele opțiuni implică viteză de livrare (cel puțin până la sfârșitul următoarei zi lucrătoare de la plasarea comenzii), costuri reduse, grijă față de mediu și un program prelungit pentru ridicarea comenzilor – Lockerele Cargus pot fi accesate 24/7.

Promoții și reduceri

Toată lumea iubește reducerile. Fie că este vorba de un cod de reducere de 10% care a aterizat în inbox-ul lor după ce s-au abonat la newsletter, fie o ocazie specială cum este Black Friday sau Cyber Monday, rularea diferitelor promoții și reduceri pe tot parcursul anului este un stimulent excelent pentru clienți.

 

De asemenea, poți oferi transport gratuit pentru o perioadă limitată de timp sub formă de promoție specială. Dacă te decizi asupra acestui aspect, atunci asigură-te că promovezi oferta prin intermediul rețelelor de socializare și chiar prin e-mail marketing. Totodată, colaborează cu o firmă de curierat de încredere care poate îndeplini așteptările de livrare ale clienților, cum este Cargus.

 

Nu trebuie să reduci enorm prețurile produselor. Poți oferi clienților un cod promoțional sau poți oferi reduceri la noi produse pe care le promovezi pe rețelele de socializare și vei avea același rezultat: vei încuraja consumatorii să facă o achiziție în magazinul tău online.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA