AcasăLifestyle7 Moduri de a va promova afacerea pe Internet la costuri reduse

7 Moduri de a va promova afacerea pe Internet la costuri reduse

spot_img

DISTRIBUIȚI

Pentru multi oameni si firme, cuvantul „marketing” evoca viziuni despre strategii de promovare costisitoare, si cheltuieli excesive. Cu un numar tot mai mare de firme care lupta pentru expunere in vastul peisaj digital, unii antreprenori ar putea simti ca se angajeaza intr-o lupta fara sorti de izbanda, mai ales cei aflati la inceput de drum.

Cu toate acestea, promovarea nu trebuie sa fie neaparat costisitoare: exista o multime de modalitati gratuite sau cu costuri rezonabile pentru a promova o afacere. In acest articol, website-ul www.dpiis.ro va prezinta 7 metode prin care sa va promovati firma fara a fi nevoie sa spargeti pusculita cu bani pusi deoparte:

1. Capturati date de e-mail

Asigurati-va ca aveti o metoda de captare a datelor de e-mail de la cei care va viziteaza site-ul firmei. Lucrati cu un profesionist care sa va ajute sa integrati o optiune de inscriere prin e-mail pe site-ul dvs., si apoi incepeti sa construiti o baza de date cu datele clientilor.

Puteti utiliza apoi aceste date pentru diverse strategii de marketing, cum ar fi marketingul prin e-mail sau crearea de audiente personalizate pe Facebook pentru publicitate directionata (asigurati-va totusi ca respectati GDPR-ul…).

2. Marketing prin e-mail

Aveti datele, acum trebuie sa faceti ceva util cu ele. Incepeti prin a crea un cont la Mailchimp, Aweber, sau provider-ul Dvs preferat, si incepeti sa distribuiti acele e-mailuri.

Evitati sa fiti prea agresiv cu publicitatea, si oferiti intotdeauna ceva cu adevarat util destinatarilor. Trimiteti e-mailurile periodic, si mai ales nu exagerati niciodata, altfel oamenii se vor dezabona mai repede decat puteti spune „marketing digital”.

3. Marketing video

Ar fi o mare greseala sa ignorati promovarea prin videoclipuri, luand in calcul ce avant a luat continutul video in ultimii ani.

Puteti incepe prin a configura un canal YouTube. Nu trebuie sa creati filme pentru Hollywood, ci doar un simplu blog video va fi suficient. Daca aveti ceva util de spus, spuneti-l pe video. De asemenea, oferiti continut foarte usor de partajat (chiar viral), si introduceti-l pe site-ul dvs., expuneti-l pe retelele sociale, si includeti-l in e-mailurile dvs.

4. Postati pe Facebook

Este de la sine inteles ca retelele sociale sunt unul dintre cele mai valoroase instrumente de marketing. Si este gratuit, cel putin partial. Nu e nevoie sa va inscrieti pe fiecare platforma de socializare existenta pe Internet, concentrati-va doar pe cele care sunt mai potrivite pentru afacerea Dvs.

Facebook este o optiune viabila pentru aproape toate tipurile de firme. Din pacate, cele mai recente actualizari ale algoritmului au facut mai greu ca niciodata pentru o afacere sa castige vizibilitate in fluxul de stiri fara a plati. Dar, nu aveti nimic de pierdut. Postati actualizari regulat, fiti captivant si incitant, incercati sa nu fiti prea promotional, si discutati despre ceva cu adevarat interesant.

5. Listati-va afacerea in directoare online

Asigurati-va ca afacerea dvs. este listata in directoare online relevante. Exista platforme de acest tip care sunt mai populare, dar totodata exista si o multime de alte directoare specifice unei anumite industrii sau locatii, cum este de exemplu www.reparatiifrigidere.net.

E recomandat sa adaugati inregistrarea firmei dvs. numai in directoarele relevante, si sa va asigurati ca acestea nu se afla pe lista neagra a lui Google.

6. Creati continut

Este de la sine inteles ca crearea de continut ar trebui sa fie esentiala pentru orice strategie de marketing digital. Daca nu aveti deja un blog pe site-ul Dvs, nu mai pierdeti nici o secunda, si faceti-o chiar acum.

Probabil ati observat deja ca exista un numar uimitor de bloguri pe web. De aceea, nu faceti ceea ce fac toti ceilalti; fiti diferit, fiti de ajutor, si fiti relevant.

7. Postati pe alte site-uri

Pe langa crearea de continut pentru propriul site, asigurati-va ca integrati si blogging-ul pe alte site-uri in strategia dvs. de marketing. Insa alegeti numai site-uri relevante si de inalta calitate, de preferinta cu o autoritate a domeniului ridicata.

Aceasta este o modalitate excelenta de a creste expunerea marcii Dvs, dar si de a obtine link-uri valoroase catre site-ul dvs (pentru cei care sunt interesati si de SEO pentru site-ul lor).

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.




TE-AR MAI PUTEA INTERESA