AcasăLifestyle5 strategii de publicitate care îți cresc vânzările

5 strategii de publicitate care îți cresc vânzările

DISTRIBUIȚI

Puterea cuvintelor, a imaginilor și modul în care transmiți mesajul influențează gândirea, comportamentul și alegerile consumatorilor. De aceea există specialiști în comunicare media și publicitate, care știu cum să folosească aceste instrumente ca să transmită mesajul segmentului de public potrivit. Orice ai vrea să comunici către publicul tău, nu vei reuși fără o campanie de publicitate bine pusă la punct.

Apariția proiectului Mediabuy.ro, prima platformă online de servicii de media din România, vine în sprijinul companiilor mari și, mai ales, al micilor antreprenori, oferindu-le acces la toți operatorii de servicii media, doar printr-o simplă completare a unui formular online.

Ca să ai siguranța că mesajul afacerii tale ajunge la oamenii potriviți, la momentul potrivit, echipa Mediabuy.ro îți creează un mediaplan adaptat cerințelor tale și bugetului disponibil, care vizează și întoarcerea investiției (ROI). Mediaplanul are rolul de a determina ce transmiți, când și cât de des trimiți mesajul prin reclame la TV, la radio, în print și în mediul online.

Există mai multe strategii de publicitate care ajută la alegerea corectă a canalelor de servicii media pentru a transmite mesajului unui public relevant.

Alegerea canalelor de comunicare cele mai eficiente

Un media planner trebuie să stabilească metodele de comunicare în funcție de profilul fiecărui business și în urma definirii publicului țintă. Există canale de comunicare tradiționale precum reclame la TV, la radio sau în print și există canalele digitale precum platformele de social media, website-uri, email. Toate aceste canale sunt disponibile pe platforma online de servicii media integrate. Ele sunt selectate și incluse în mediaplan, în funcție de vârsta publicului vizat, de sexul acestuia, de statutul socio-economic și de alți factori demografici. De exemplu, audiența business-to-business este mai ușor de atins pe platforme profesionale, precum LinkedIn, iar audiența business-to-consumer este mai prezentă pe canale precum Instagram, Facebook, etc.

Setarea timpului potrivit pentru reclame

Alegerea momentului potrivit pentru reclame se face în funcție de produsul sau serviciul oferit, de scopul mesajului, de audiență și, evident, ținând cont de calendarul de evenimente. Determinarea aspectelor necesare pentru susținerea campaniei este un factor important în stabilirea timpilor de expunere. O echipă de profesioniști cu experiență în media planning va găsi cele mai bune intervale de promovare pentru fiecare client, indiferent de profilul acestuia. Poți găsi astfel de suport pe Mediabuy.ro.

Coordonarea mix-ului de canale media

Orice mediaplan include mai multe tipuri de canale media pentru a putea ajunge la un public cât mai diversificat. Pentru a putea fi sigur că mesajul este coerent pe toate canalele concomitent, ai nevoie de un media planner care să coordoneze implementarea campaniei de servicii media și să monitorizeze expunerea.

Stabilirea reach-ului și a frecvenței mesajului

Reach-ul și frecvența mesajului sunt considerente importante în succesul unei campanii de publicitate. Reach-ul măsoară numărul de vizitatori la care ajunge mesajul, iar frecvența se referă la cât de des ajung aceștia la mesaj, într-o perioadă determinată. Aceste două aspecte sunt folosite și bugetate pentru a amplifica ceea ce transmiți.

Alegerea unei voci pentru mesaj

Vocea sau tonul folosit pentru a transmite mesajul este stabilită prin alegerea cuvintelor, prin lungimea propozițiilor dar și prin culori și forme pentru a susține mesajul vizual. Oamenii sunt mai receptivi la mesaje autentice. Iar un mesaj autentic poate fi creat doar după ce a fost stabilit un profil al publicului țintă. Acest profil este realizat în funcție de anumiți factori precum nivelul de educație, profesie, interese personale.

Toate aceste strategii de publicitate, folosite corect, duc la atingerea unui ROI (return of investments) eficient, pentru care, practic, orice antreprenor apelează la comunicare prin servicii media.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA