AcasăLifestyle5 strategii de dezvoltare pentru restaurantul tău

5 strategii de dezvoltare pentru restaurantul tău

spot_img

DISTRIBUIȚI

Sursa foto: https://unsplash.com/photos/poI7DelFiVA

Competiția dintre restaurante nu se bazează doar pe calitatea produselor oferite. Mai nou, pentru a avea cu adevărat succes, adică mai mult decât să se mențină pe linia de plutire, un restaurant trebuie să evolueze constant. În cele ce urmează îți vom prezenta câteva strategii care te pot ajuta în acest sens!

Folosește soluțiile potrivite

Pe lista soluțiilor de care ar fi bine să te folosești este un soft de gestiune. Unul dintre cele mai cunoscute este și softul Freya de gestiune restaurant, cel care poate fi integrat inclusiv cu platformele de livratori.

Principalele avantaje oferite de o astfel de soluție digitală sunt:

 

  • Posibilitatea de a achita prin orice metodă de plată;
  • Trasabilitatea costurilor și evidența prețurilor de achiziție;
  • Sisteme complexe de promoții și marketing;
  • Posibilitatea de monitorizare a fluxului de lucru;
  • Rapoarte complete.

 

Pune accentul pe feedback-ul primit de la clienți

 

Dacă primești un feedback negativ din partea clienților înseamnă că nu poți ține pasul cu nevoile lor și nu vei avea succes. Tocmai de asta îți recomandăm să urmărești reacțiile și comentariile pe care afacerea ta le primește pe platformele de socializare sau pe site-urile de profil. Ai putea chiar să angajezi o persoană care să urmărească și să gestioneze relația cu clienții în mediul online.

Învață din greșelile tale, dar și din greșelile altora, și nu uita să le mulțumești pentru fidelizare și celor care sunt mulțumiți de serviciile tale. Ține minte, imaginea pe care afacerea ta o are în mediul online va afecta foarte mult și profitul pe termen mediu și lung.

Sponsorizează evenimente și cauze în care crezi

 

N-ai idee cât de ușor este să faci un bine și în același timp să-ți faci și publicitate. Alege o cauză în care crezi și sponsorizează voluntarii, asociațiile care ajută refugiații sau chiar oferă o masă caldă celor lipsiți de ajutor.

Ai de ales între evenimente sportive, concerte sau evenimente de caritate. Important este să simți că rezonezi cu ele.

 

Investește mai mult în strategii de marketing online

 

Chiar dacă pui reclame prin oraș, afacerea ta are nevoie și de promovare în mediul online. Așadar, una dintre strategii va fi cea care presupune să-ți faci felurile de mâncare cât mai bune de pozat și de pus pe rețelele sociale. Nu doar că vor arată mai apetisant, ci vor convinge clienții să se laude cu ele, ceea ce-ți va aduce și ție publicitate gratis.

De altfel, ai putea chiar să colaborezi cu diverși influenceri care să-ți recomande restaurantul. Pregătește un buget serios pentru promovare dacă ai de gând să recurgi la această variantă.

 

Alege cum trebuie angajații și ai grijă de ei

 

Nu vei putea să te bucuri de clienți fericiți, dacă nu ai angajați fericiți. Este simplu, oamenii care lucrează pentru tine, adică servesc la mese, gătesc sau răspund la întrebări pe social media, sunt imaginea afacerii tale. Dacă nu au atitudinea potrivită, clienții nu vor reveni.

Așadar, mare atenție când angajezi personalul și mare atenție cum îl tratezi. Dă-le motive reale să continue să lucreze pentru tine. Și nu, salariul nu se încadrează la capitolul beneficii.

Aplică principiile de mai sus și vei vedea cum pe zi ce trece afacerea ta începe să se diferențieze de celelalte.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA