AcasăUncategorized5 sporturi în aer liber pentru diferite niveluri de rezistență fizică

5 sporturi în aer liber pentru diferite niveluri de rezistență fizică

DISTRIBUIȚI

Revenirea în formă după iarnă nu este chiar un lucru ușor, iar vara este tot mai aproape. Pentru a putea elimina kilogramele acumulate în timpul sezonului rece și a-ți pregăti corpul pentru plajă, ai nevoie de un program intensiv de activitate fizică și de o dietă în ton cu anotimpul, bazată pe multe legume și fructe.

Totuși, sportul este cel care te modelează și în urma căruia vei vedea transformarea. Iar pentru a intra în hainele de vară, acum este momentul să începi. În funcție de stilul tău activ și de rezistența la efort, iată câteva sporturi pe care le poți practica în aer liber, astfel încât să aderi la un stil de viață sănătos, care te va ajuta să și slăbești. Dar, înainte să începi programul activ, caută echipamentul adecvat fiecărui tip de sport la un brand dedicat precum Under Armour. Este important să porți piese care lasă pielea să respire, absorb transpirația și se usucă imediat și încălțăminte confortabilă, cu talpa flexibilă și susținere pentru gleznă și călcâi.

Jogging

Pentru persoanele foarte active, care vor să slăbească repede și să-și antreneze și inima, jogging-ul este o abordare perfectă. În afara faptului că este plăcut să alergi dimineața în natură, într-un parc sau pe marginea unui lac, îți poți ajusta nivelul de efort după cum dorești. Iar rezultatele vor apărea în timp foarte scurt pentru că exercițiile cardio te ajută să arzi multe calorii.

Ciclism

O altă variantă de a te bucura de sport în timp ce admiri natura este pe bicicletă. Pedalatul îți antrenează musculatura picioarelor, care este și cea mai mare grupă musculară din corp, ceea ce înseamnă că vei arde foarte multe calorii. Mai mult decât jogging-ul, plimbarea în ritm alert pe bicicletă îți oferă posibilitatea să vezi cât mai multe locuri într-un timp mai scurt. Te poți plimba în parc sau prin oraș. Poți, de asemenea, să introduci bicicleta ca mijloc de transport principal în activitățile de zi cu zi și astfel vei îmbina utilul cu plăcutul.

Yoga

Pentru cei cu o rezistență mai mică la efort, există și sporturi care îți antrenează mușchii fără efort cardio. Yoga este o disciplină completă și confortabilă, care îmbină tehnici de meditație cu mișcări lente și poziții solicitante din punct de vedere muscular. Nu vei pierde rapid în greutate dar îți vei modela corpul frumos și te vei simți bine, la finalul fiecărei ședințe.

Caiac

O activitate foarte plăcută și nu foarte solicitantă fizic este să ieși cu barca pe lac și să vâslești. Aici îți vei lucra musculatura brațelor, pieptului și abdomenului. Poți ajusta ritmul cum dorești, iar dacă mai iei cu tine pe cineva, vei mări sarcina și vei solicita brațele mai mult. Fie că vorbim de caiac sau de barcă, oricare dintre variante vor fi la fel de plăcute.

Plimbare

Plimbarea nu este un sport în sine dar este o formă de mișcare ideală pentru persoanele care au fost sedentare. Pentru că îți solicită ritmul inimii progresiv și te ajută să evoluezi în fiecare zi. Chiar dacă nu pare, 30 de minute de plimbare pe zi, în care crești ritmul câte puțin, te vor ajuta să slăbești și să îți tonifici musculatura picioarelor. Iar pentru plimbare nu ai nevoie neapărat de un echipament. Poți să mizezi pe hainele lejere, precum un trening de barbati de la Fashion Days sau colanți și tricou din bumbac pentru damă, și neapărat încălțăminte confortabilă.

Alege un astfel de program activ personalizat și vei avea suficient timp să intri în formă până la vară.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA