spot_img
AcasăActualitate3 trucuri pentru a te menține în formă când lucrezi de acasă

3 trucuri pentru a te menține în formă când lucrezi de acasă

DISTRIBUIȚI

Lucratul de acasă vine cu avantaje și dezavantaje. Nu mai pierzi timp în trafic, nu te mai deranjează colegii de birou exact când ai mai multă inspirație și poți lucra în pijama. Pe de altă parte, te miști mai puțin, ai mai multe șanse să mănânci nesănătos și flexibilitatea aparentă a programului se poate transforma rapid în haos.

1. Mănâncă echilibrat

Știu, pasul ăsta nu pare tot timpul ușor. Să fim sinceri, e mult mai simplu să ronțăi o pungă de chipsuri în timp ce lucrezi sau să comanzi ceva rapid de la un fast food când te lovește foamea. Din păcate, aceste obiceiuri nu se vor transforma doar în kilograme în plus, dar și în inflamație, imunitate scăzută și alte probleme de sănătate.

Alege în schimb mâncăruri sănătoase dar ușoare și rapid de gătit. De exemplu, înlocuiește chipsurile cu migdale sau alte nuci crude. Când ți-e pofta de ceva dulce, fă-ți o salată de fructe în loc să te grăbești să comanzi un desert sau să dai gata o ciocolată întreagă.

Poți folosi și câteva suplimente care să te ajute să te concentrezi mai bine și să prevină deficitele de vitamine și minerale. De exemplu, poți încerca uleiul de CBD, mai exact formula CBD cu omega-3, care nu doar că ajută în caz de depresie, insomnie sau dureri articulare, dar susține sistemul imunitar și te ajută să te concentrezi mai bine.

2. Ai grijă să ai postura corectă la calculator

Când lucrezi de acasă e foarte tentant să stai comod pe canapea sau în pat cu laptopul pe genunchi. Confortul acesta e însă înșelător și se va transforma repede în dureri de spate și de cap.

Poate nu erai pregătit să lucrezi de acasă și nu deții un birou și un scaun ergonomic, dar asta nu înseamnă că nu poți avea o postură corectă când lucrezi. Dacă nu ai altă opțiune, folosește chiar și masa din bucătărie.

3. Nu uita să faci sport

Fie că poți merge la o sală de fitness sau nu, încearcă să incluzi puțină mișcare în rutina zilnică. Nu trebuie să fie ceva complicat și nu ai nevoie de echipamente costisitoare.

Câteva exerciții de aerobic și un ușor stretching sunt de ajuns pentru a-ți menține articulațiile sănătoase.

Loading...
loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.







TE-AR MAI PUTEA INTERESA