Câştigurile Renault au depăşit anul trecut estimările analiştilor datorită cererii pentru brandul low-cost Dacia, care a compensat declinul din Rusia şi America Latină. În 2014, profitul operaţional a urcat la 1,61 miliarde de euro (1,82 miliarde de dolari), de la 1,24 miliarde de euro în 2013. Analiştii se aşteptau la 1,45 miliarde de euro. Veniturile au crescut cu 0,3%, la 41,1 miliarde de euro. Renault se extinde pe pieţele emergente şi vrea să introducă anul acesta un vehicul ultra low-cost în India şi se pregăteşte să producă maşini în China din 2016.
În septembrie 2014, cotidianul francez „La Tribune” a dat primele detalii despre viitoarea maşină ieftină a grupului Renault, cu un preţ de cost mai mic de 5.000 de euro, care va putea avea diferite caroserii, începând de la citadină şi până la un mic SUV. Conform sursei citate, aceasta ar urma să fie produsă sub brandul Dacia. Începând cu anul viitor, mașina va fi comercializată în India, urmând să ajungă şi pe pieţele din America de Sud şi Europa. Această gamă de maşini ieftine vor fi fabricate mai întâi la uzina Renault de la Chennai, India, mai anunța, anul trecut „La tribune”.
Ulterior, maşina va fi produsă şi vândută şi în America de Sud şi „ar urma să ajungă şi în Europa unde va fi produsă la o uzină mai apropiată”, a mai spus sursa. Modelul a fost conceput de centrul de inginerie al alianţei Renault-Nissan de la Chennai, înfiinţat 2007.
În prezent, Renault produce modelele din gama „Entry” la uzina de la Piteşti, dar şi la Togliatti (Rusia), Curitiba (Brazilia), Medellin (Columbia), Chennai (India).
La începutul anului 2012, Renault a inaugurat o nouă uzină la Tanger, Maroc. După Logan (berlină, break, furgonetă şi pick-up), Sandero şi modelul 4×4 Duster, în prezent cel mai bine vândut automobil al grupului Renault, au apărut şi monospaţiul Lodgy şi furgoneta Dokker însă aceste ultimele două modele nu s-au bucurat de succesul scontat.