În vederea sprijinirii măsurilor de combatere a noului coronavirus, în perioada instituirii stării de urgență pe întreg teritoriul României, societatea VITAL S.A aplică noi reguli:
- REDUCEM contactul direct dintre persoane pe cât de mult posibil. În acest sens recomandăm tuturor utilizatorilor serviciilor furnizate/ prestate de societatea VITAL S.A să folosească pe cât posibil în relația cu reprezentantele Biroului de Relatii cu Publicul telefonul 0262 213574 și 0262 213575 sau corespondența electronică (relatiicupublicul@vitalmm.ro), fie că vorbim despre contracte, facturi, reclamații sau documentații tehnice;
- LIMITĂM contactul direct între utilizatorii serviciilor noastre și angajații care lucrează în cadrul departamentelor cele mai expuse din acest punct de vedere, la casieriile sau ghișeele S.C. VITAL S.A. vă rugăm sa evitați aglomerația, atunci când este posibil. Angajatele noastre vă preiau pe rând și găsesc soluții pentru fiecare solicitare venită din partea dumneavoastră. Avem rugamintea, dacă există simptome de răceală, să purtați masca de protecție, care este foarte importantă și de o parte și de alta. Accesul la Bioul de Relatii cu Publicul este limitat, fiind acceptată doar cate o persoană la fiecare birou;
- SUSPENDĂM programul de audiențe precum și activitatea de citire a contoarelor. Pentru luna martie se vor face estimări ale consumurilor pentru utilizatori, în funcție de consumul mediu pe ultimele 3 luni. Utilizatorii care doresc pot transmite indexul contorului prin mijloace alternative: e-mail, telefon sau contul meu de pe portalul web www.vitalmm.ro;
- IGIENIZĂM în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de relații cu publicul și casierii și luăm toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului.
Rămânem la dispoziția clienților nostri cu mai multe modalități de plată a facturilor de apă și canalizare. Puteti opta pentru plata:
- online (pe portalul web www.vitalmm.ro);
- la comercianți (PayPoint);
- prin direct debit (Raiffeisen Bank);
- la ghișeu bancar (Alpha Bank, Banca Românească sau Piraeus Bank);
- la terminalele de plăți (Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania);
- plata prin transfer bancar: pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii. Conturile bancare ale S.C. VITAL S.A. în care puteți efectua plata sunt: Alpha Bank, IBAN: RO46 BUCU 1042 2340 0401 4RON
BCR, IBAN: RO78 RNCB 0182 0341 4757 0001
BRD Groupe Societe Generale, IBAN: RO54 BRDE 250S V07 5572 2500
Banca Transilvania, IBAN: RO12 BTRL 0250 1202 E765 29XX
CEC Bank, IBAN: RO49 CEC MM01 30RO M045 1084
Raiffeisen Bank, IBAN: RO89 RZBR 0000 0600 0279 7532
Trezoreria, IBAN: RO53 TREZ 4365 069X XX00 0358
Dispeceratul S.C.VITAL S.A. stă la dispoziția dumneavoastră, ca de obicei, NON STOP la numerele de telefon: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2.
Toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site (www.vitalmm.ro) sau pe pagina de Facebook ( www.facebook.com/vitalmm.ro ).
Sa le spuneti si celor de la Vital SA Sighet despre:
SUSPENDĂM programul de audiențe precum și activitatea de citire a contoarelor. Pentru luna martie se vor face estimări ale consumurilor pentru utilizatori, în funcție de consumul mediu pe ultimele 3 luni. Utilizatorii care doresc pot transmite indexul contorului prin mijloace alternative: e-mail, telefon sau contul meu de pe portalul web http://www.vitalmm.ro;
Pentru ca aici nu se stie despre asa ceva!