ȘI ONLINE Maramureşenii care vor să obţină un permis de conducere, un paşaport sau un certificat de înmatriculare nu vor mai avea de făcut o sumedenie de drumuri. Măsurile luate de curând de către autorităţi fac posibilă plata taxelor în acest sens la Trezorerie şi casieriile/ ghişeele Serviciului Paşapoarte şi Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, sau chiar online.
Practic, de acum taxele pentru documentele amintite nu vor mai putea fi plătite la CEC, ci doar la Trezorerie, la ghişeele serviciului de înmatriculări şi paşapoarte sau online.
Şeful Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Maramureş comisar şef Florin Sironka spune că vizate sunt taxele pentru permis conducere, înmatriculare permanentă, temporară sau provizorie, cea pentru numere preferenţiale sau pentru păstrarea numărului de înmatriculare. El mai arată că valoarea taxelor şi tarifelor rămâne neschimbată faţă de cât este în prezent şi că actele necesare, precum şi termenele de eliberare a documentelor în discuţie rămân neschimbate. La fel stau lucrurile şi în cazul paşapoartelor, fie ele temporare sau electronice.
Iar pentru ca lucrurile să meargă cât se poate de uşor, oficialii prefecturii Maramureş anunţă că plata acestor taxe se poate face în contul Instituţiei Prefectului – Judeţul Maramureş RO40TREZ436502602X014668, deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare, inclusiv online numai că, în acest caz, la momentul depunerii cererii, solicitantul trebuie să prezinte extrasul de cont doveditor, certificat de bancă.
De precizat faptul că cererile pentru eliberarea paşapoartelor se pot face la orice serviciu public comunitar, indiferent de locul de domiciliu şi că pașaportul simplu electronic poate fi ridicat de la orice serviciu de specialitate şi nu doar de la cel la care a fost depusă cererea.
Sursă foto.
ActualMM