spot_img
spot_img
AcasăLifestyleScent Marketing pentru afacerea ta: Ce trebuie să știi?

Scent Marketing pentru afacerea ta: Ce trebuie să știi?

DISTRIBUIȚI

Sursa foto: Shutterstock.com / Imaginea poate fi descărcată de aici.

Pentru natura umană, este un lucru obișnuit să asociem mirosurile cu diferite amintiri sau sentimente datorită simțului olfactiv puternic dezvoltat.

 

Simțul olfactiv sau simțul mirosului este conectat la diferite părți din creierul uman care evocă senzații, emoții și gânduri. De aceea, multe companii din ziua de astăzi folosesc tehnici de atragere și promovare prin miros.

 

Această tehnică de vânzare poartă numele de Scent Marketing și o vom descrie mai amplu în rândurile de mai jos:

Ce înseamnă Scent Marketing?

Scent Marketing sau Aroma Marketing este un tip de marketing senzorial care vizează simțul mirosului consumatorilor. Face parte dintr-o categorie amplă de strategii de marketing, alături de văz, auz, gust și atingere.

 

Strategia de bază a acestui tip de marketing este despre crearea unui parfum special, unic specific unui brand. Acest lucru duce la dezvoltarea unei legături mai puternice între afacere și cumpărători. Pe scurt, oamenii vor asocia un anumit tip de miros cu un anumit brand și îl vor recunoaște imediat.

 

Strategia de Scent Marketing poate fi văzută ca un logo aromatic al unei afaceri. Multe organizații o consideră o artă care sporește valoarea imaginii de brand și ajută în propagarea mesajului de marketing și promovare.

 

Implementarea unei strategii de Scent Marketing are ca scop principal oferire clienților o experiență mai plăcută în magazinele fizice și, astfel, sporirea vânzărilor.

Beneficiile Scent Marketingului pentru compania ta

Scent Marketingul este una dintre cele mai recente și fenomenale tehnici de promovare și atragere a clienților. Aduce următoarele beneficii:

Crește vânzările

Serviciile de Aroma Marketing de calitate ajută la crearea unei conexiuni emoționale cu clienții. Atunci când cumpărătorii se simt conectați cu ideea unei afaceri sau un brand, aceștia dezvoltă un sentiment de încredere în produsele și/sau serviciile oferite.

 

Astfel, cu cât au mai multă încredere, cu atât nivelurile de fidelizare și atragere sunt mai mari.

Îmbunătățește rata de recunoaștere a brandului

Mirosurile creează un impact direct asupra creierului clienților. Brandurile folosesc același parfum în toate punctele comerciale disponibile, astfel încât să îmbunătățească rata de recunoaștere oriunde s-ar afla clientul.

 

Pe scurt, Scent Marketingul ajută brandurile să-și stabilească o identitate mai puternică în întreaga lume.

Îmbunătățește rata de retenție în magazinele fizice

Un miros plăcut poate să atragă clienții într-un magazin, dar și să-i facă să petreacă cât mai mult timp printre rafturile cu produse. Mai mult timp în magazin înseamnă posibilitatea unei interacțiuni mai profunde între client și consultantul de vânzări, dar și între client și produsele afișate.

Îmbunătățește starea de spirit și estetica magazinului

Simțul mirosului are o legătură directă cu undele craniene. Așadar, un parfum proaspăt și plăcut va ridica cu siguranță starea de spirit a clienților din magazin.

 

În același timp, alegerea unui parfum care se potrivește cu imaginea și cultura brandului va ajuta la îmbunătățirea aspectului din magazin, alături de elementele vizuale și auditive. Clienții sunt mult mai atrași de un magazin care arată bine din toate punctele de vedere.

Crește percepția valorii asupra brandului

Studiile în legătură cu efectele parfumului asupra creierului au arătat că spațiile parfumate ridică valoarea percepțiilor clienților în legătură cu produsele brandului. Atunci când cumpărătorii intră în magazin și simt un miros plăcut, este mai probabil ca aceștia să perceapă produsele ca fiind de calitate mai bună decât la competitori.

 

Scent Marketingul este la fel de eficient ca orice altă strategie practică aplicată pentru sporirea vânzărilor și satisfacția clienților. Implementarea unei strategii de Scent Marketing va lăsa o impresie bună asupra clienților care vor reveni în magazinul tău cu mare plăcere.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.






TE-AR MAI PUTEA INTERESA