Conform actelor normative care au fost emise la sfârşitul anului trecut cu privire la reorganizarea activităţii din ANAF şi respectiv direcţiile regionale, implicit administraţiile judeţene a finanţelor publice, trebuia ca începând cu data de 1 ianuarie anul curent să intre în vigoare aceste modificări şi respectiv noua reorganizare, restructurare.
”Din motive pe care noi nu le cunoaştem se pare că termenul a fost puţin amânat. La ora aceasta este în derulare acea reorganizare, deci nu s-a renunţat la ea. În data de 13 ianuarie a fost aprobat noul stat de funcţii cu noua restructurare, respectiv activitatea de contribuabil mijlociu de la nivelul administraţiilor judeţene din cadrul regionalei vor fi transferate cu totul în cadrul unei regionale strict pe această activitate, care va funcționa în cadrul Clujului”,a declarat Georgeta Timiş, purtătorul de cuvânt al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Maramureş.
De la judeţul Maramureş vor fi preluate 43 de posturi şi 42 de persoane, pentru că un post este vacant. Noua schemă este acoperitoare, respectiv nicio persoană nu va rămîne pe dinafară şi îşi vor continua activitatea în aceeaşi clădire ca şi până acum, singurul lucru care se schimbă fiind denumirea instituţiei şi antetul documentelor.
”Niciun angajat nu va avea probleme cu ocazia restructurării. Nu se ştie exact încă dacă se vor organiza sau nu concursuri pentru ocuparea posturilor până în momentul în care acele persoane de la nivelul regiunii vor face opţiuni pe acestea. Dacă vor fi mai multe opţiuni pentru acelaşi post se va organiza concurs”, a mai adăugat Timiş.
În cadrul aceleaşi reorganizări, aproape 200 de firme mijlocii vor fi transferate la noul serviciu care va funcţiona la nivel regional.
Ana Pop