AcasăActualitateSocialPROIECT - Contractul de reabilitare a drumului Baia Sprie - Cavnic -...

PROIECT – Contractul de reabilitare a drumului Baia Sprie – Cavnic – Ocna Sugatag – Barsana a fost reziliat

spot_img

DISTRIBUIȚI

arhiva

Astăzi, 20.09.2012, Consiliul Judeţean Maramureş a organizat conferinţa de presă realizată în cadrul proiectului „Reabilitare traseu de drum judeţean Baia Sprie (DN18) – Cavnic (DJ184) – Ocna Şugatag (DJ109F) – Călineşti (DJ185) – Bârsana (DJ185)”, cod SMIS 1419, contract de finanţare nr. NV/8/2/2.1/11/18.04.2008.  La aceasta au luat parte: Zamfir Ciceu preşedintele Consiliului Judeţean Maramureş, Cristian Chendea- manager proiect, Grazziella Bolma – expert tehnic. 
În urma adresei cu numărul 5077/323SMIS1419 din 17.09.2012 emisă de către Consiliul Judeţean Maramureş , S.C SELINA S.R.L. lider al Asocierii S.C. SELINA S.R.L. – S.C. Drumuri Bihor S.A. – S.C. Drumuri Poduri Maramureş S.A.- S.C. Ready MIX S.R.L. Oradea a fost înştiinţată de rezilierea Acordului Contractual nr.893/18.02.2010 pentru execuţia lucrărilor de „Reabilitare traseu de drum judeţean Baia Sprie (DN18) – Cavnic (DJ184) – Ocna Şugatag (DJ109F) – Călineşti (DJ185) – Bârsana (DJ185)”.
„Am ajuns într-o situaţie previzibilă. Contractul a fost reziliat. Pe data de 25 septembrie, 2012, vom merge la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului pentru a discuta toate aceste aspecte precum şi continuarea contractului de finanţare. Prin decizia luată, am încercat sa evităm riscul pierderii finanţării precum şi aplicarea de corecţii financiare.” – a precizat, în cadrul conferinţei de presă, Zamfir Ciceu- preşedintele Consiliului Judeţean Maramureş.
Potrivit adresei mai sus menţionată, în conformitate cu prevederile Sub-Clauzei 15.2 Rezilierea Contractului de către Beneficiar, Liderul Asocierii trebuie să ia imediat măsuri de punere în siguranţă a lucrărilor executate, în special măsuri de finalizare a podurilor de la km 1+385.78 (Baia Sprie), 5+935.34 (Comuna Şişeşti) şi 19+19+355.80 (Cavnic) si de evacuare de pe şantier a utilajelor şi a lucrărilor provizorii.
Paşii care trebuie urmaţi după rezilierea contractului de execuţie sunt următorii: în ceea ce priveşte relaţia cu Antreprenorul- punerea în siguranţă a lucrărilor executate, stabilirea lucrărilor care nu corespund prevederilor PT şi remedierea acestora, evaluarea de către Inginer a lucrărilor executate, cantitativ şi valoric, recuperarea de la Antreprenor a daunelor-intereselor stabilite prin Decizia CAD.
„În relaţia cu proiectantul se va urmări: refacerea profilelor transversale curente ţinând seama de lucrările deja executate, revizuirea proiectului prin adăugarea lucrărilor suplimentare necesare, refacerea divizului general şi stabilirea cheltuielilor neeligibile.” – a punctat Cristian Chendea – manager proiect.
Şi în cele din urmă, în ceea ce priveşte relaţia cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, respectiv Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional: prezentarea spre aprobare a proiectului tehnic revizuit şi a noului deviz general, elaborarea şi semnarea Actului Adiţional la contractul de finanţare nr. 186 2009, iniţierea unei noi proceduri de achiziţie publică de execuţie lucrări.
Gabriela Marian, Expert comunicare proiect

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img




TE-AR MAI PUTEA INTERESA