Obiectiv atins. Stațiunea Turistică Borșa este plină de turiști. După o promovare turistică continuă timp de trei ani, Borșa a redevenit o atracție turistică atât la nivel național, cât și la nivel internațional.
Totul a început în toamna anului 2013 cu participarea Primăriei Orașului Borșa la târgurile de turism din Polonia, Cehia si Slovacia, arată reprezentanții administrației locale. Apoi s-a continuat cu Info Trip-ul din Borșa din octombrie 2014. În 2015, alaturi de Agenția de Turism Nord Travel din Borșa s-a prezentat oferta turistică a stațiunii la Targurile de Turism din București, Cluj, Constanța, Iași și Baia Mare.
„În 2016, la invitația Consiliului Județean Maramureș am prezentat tradițiile si obiceiurile din Borșa la Evenimentul Crăciun în Maramureș. În 2017, la invitația Consiliului Județean Maramureș si a Ministerului Turismului din România am fost prezenți cu oferta turistică a Borșei la Târgul de Turism din Viena. Toate acestea, plus faptul că din 2015 Borșa are si un Centru Național de Informare Turistică, a dus la o promovare turistică agresivă care a culminat in această minivacanță de Rusalii cu „cotropirea” Borșei de către turiști din toate colțurile României”, arată reprezentanții Primăriei Borșa.
Turiștii care au ajuns zilele acestea în Borșa sunt atât din alte orașe ale țării, cât și din diferite colțuri ale lumii.
ActualMM
Sursă info și foto.