Bancpost – Sucursala Dej este obligată să achite 4.500 de euro despăgubiri pentru că a terorizat psihic o fetiță de 9 ani. Întreaga poveste de-a dreptul dramatică a pornit în 2010, când Maria Meșter a luat un credit de 2.100 de lei de la Bancpost. Femeia și-a plătit în fiecare lună ratele la bancă, dar cu toate acestea a fost stresată cu sute de telefoane de funcționarii băncii. Pentru că Maria nu le-a mai răspuns pe telefonul mobil, aceștia au început să sune pe telefonul fix, într-o lună de circa 50 de ori. ”Am avut o singură întârziere la plata împrumutului, fiind vorbva de rata achitată în luna ianuarie 2010. Au continuat să mă contacteze pe telefonul fix la care răspundea fiica minoră, față de care angajații băncii aveau o atitudine violentă și agresivă, subliniind că am datorii financiare importante, iar în caz de neplată se va proceda la evacuarea din locuință a familiei”, a povestit Maria Meșter in exclusivitate pentru Evz.ro.
Teodora, fetița femeii, a fost supusă unei expertize, iar medicii au stabilit că a fost traumatizată psihic în urma telefoanelor în care i se spunea că ”familia ei putea să doarmă în stradă”. ”A reieșit că reacția anxioasă a fost generată de o situație existențială cu care a fost confruntată – telefoane insistente primite”, se arată în experiza medicilor prezentă la dosar.
Femeia nu s-a lăsat intimidată și a dat în judecată banca, iar Judecătoria Dej i-a dat dreptate, obligând Bancpost să achite 25.000 de euro despăgubiri, pentru că au traumatizat psihic un copil de 9 ani.
Recursul a redus din despăbugiri, până la cuantumul de 4.500 de euro, 2.500 de euro pentru Maria Meșter și 2.000 de euro pentru fetița de 9 ani.
Verdictul Tribunalului Cluj este definitiv, scrie Evz.ro, în ediția print, citat de StirideCluj.ro.