Trei zile fără reclame. Uniunea Agențiilor de Publicitate din România le cere membrilor să nu difuzeze reclame timp de trei zile, a declarat pentru Paginademedia.ro Ștefan Iordache, președintele UAPR.
Ștefan Iordache, pentru Paginademedia.ro: “În calitate de președinte al UAPR, am solicitat membrilor să înceteze comunicarea comercială timp de trei zile. Cu alte cuvinte, să nu mai difuzeze reclame în această perioadă.”
Măsura ar urma să se aplice și pe online, nu numai pe posturile TV.
Explicația: “Este nefiresc ca într-un moment de doliu național, într-o perioadă cu știri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale”, a declarat Ștefan Iordache.
O altă propunere vizează donarea sumelor corespunzătoare celor trei zile: “Voi propune IAA – International Advertising Association, organizație care reunește și clienții de publicitate, dar și agențiile, ca sumele care ar fi fost angrenate în această perioadă în demersul comercial, să fie donate”, a mai spus Ștefan Iordache, care este și vicepreședinte al IAA.
ActualMM