DUPĂ SCANDALUL DE LA ODORHEIU SECUIESC În urma incidentului care a avut loc ieri în hipermarketul Kaufland din Odorheiu Secuiesc, conducerea lanțului german de comerț cu amănuntul și-a anunțat intenția de introduce cursuri de limba română pentru angajați, acolo unde este necesar.
DUPĂ SCANDALUL DE LA ODORHEIU SECUIESC Anunțul a fost făcut, astăzi, printr-un comunicat de presă, prima poziție oficială pe care reprezentanții din România ai brandului au luat-o în acest caz.
”Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigație și vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situații, inclusiv introducerea cursurilor de limba română”, se precizează în respectivul comunicat.
Reprezentanții companiei au ținut însă să sublinieze că nu vor preciza care sunt măsurile exacte la care au făcut referire anterior, întrucât, potrivit politicii interne, acestea sunt confidențiale, ele făcând parte din relația angajat-angajator.
În ceea ce privește incidentul care a avut loc, ieri, la Odorheiu Secuiesc , reprezentanții Kaufland au reacționat: ”Regretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc.
Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul față de clienți și amabilitatea pe primul loc”.
În cadrul aceluiași comunicat, s-a prezentat și perspectiva companiei asupra incidentului sancționat deja de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD) și Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC):
”În acest moment, ca urmare a primelor noastre investigații, venim cu o serie de precizări care să contureze contextul în care s-a realizat filmarea.
La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10:00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma.
De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.
continuarea AICI