Planificarea, publicarea, raportarea și monitorizarea articolelor online sunt procese din munca fiecărei agenții de media, PR sau digital care necesită nu numai o atenție deosebită, ci și timp și resurse umane.
Știm cu toții câte zeci de mailuri trebuie trimise pentru a implementa campaniile de articole în mediul online pentru un singur client și cât de mult timp ia să realizezi rapoarte complete cu acestea.
Evident, atunci când există mulți clienți, așa cum se întâmplă în cazul agențiilor, munca devine exponențial mai mare și de multe ori se pierde timp prețios cu alocarea resurselor pentru a rezolva aceste taskuri pur ”birocratice”, timp ce ar putea fi folosit pentru a crește businessul și pentru a găsi mult mai mulți clienți.
Publyo CRM a fost dezvoltat tocmai pentru a depăși limitările din domeniu și pentru a putea desfășura campanii de media planning&publishing într-un mod rapid, eficient, automatizat, sincronizat și total transparent.
Fără să mai fie nevoie să fie trimise zeci de mailuri tradiționale în care ții legătura cu clienții, publisherii sau echipa de writteri și fără a mai crea manual rapoarte în excel, agenția ta poate să își scaleze foarte mult afacerea și să se focuseze pe creșterea cifrei de afaceri.
Cu Publyo CRM managerierea relațiilor cu clienții și publisherii se poate realiza extrem de simplu, organizat și logic, sistemul fiind extrem de intuitiv de utilizat dar și eficient.
Publyo CRM reprezintă prima platformă automatizată din România care îți permite să îți organizezi campaniile media din online în toate etapele: planificare, upload conținut, raportare și monitorizare.
Iată care sunt beneficiile complete ale Publyo CRM și de ce ar trebui să începi chiar de astăzi să folosești aplicația:
1. Prin achiziția unui simplu abonament, beneficiezi de toate funcționalitățile platformei: planificare, upload conținut, raportare și monitorizare
Ai în același loc un sistem complet prin care controlezi tot ce se întâmplă cu conținutul, de la planificarea apariției, până la publicarea și monitorizarea acesteia. Poți să creezi campanii media de publicare a articolelor pentru fiecare client în parte iar statusul acestora este cunoscut în permanență atât de agenția ta, cât și de client.
2. Pentru fiecare campanie media ai la dispoziție un sistem ce organizează etapele într-un mod logic și eficient
a. Planificare: creezi campanii media pentru fiecare client, selectezi site-urile pe care vrei să publici articolele, alegi data de publicare.
FOARTE IMPORTANT: nu ești condiționat să lucrezi cu site-urile publisherilor disponibile în platformă, dar ai oricând acces la acestea. Pe scurt, îți poți seta în sistem site-urile cu care ai deal-urile proprii dar poți oricând să alegi și din lista de publisheri integrați în platformă. Poți publica astfel articolele tale pe site-urile unor publisheri la care în trecut nu aveai acees și acest lucru se poate întâmpla beneficiind de prețuri competitive.
b. Upload conținut: încarci în sistem articolele și acestea vor fi trimise automat publisherilor pentru a fi publicate. Atât tu cât și clientul veți fi notificați permanent în legătură cu statusul articolelor, de la trimiterea către publicare și până la postarea efectivă a acestora pe site-uri.
c. Raportare: atât agenția cât și clientul veți primi automat un raport cu linkul de publicare al articolului.
d. Monitorizare: Publyo CRM este primul sistem care monitorizează ce se întâmplă cu articolul și după ce acesta a fost publicat. În cazul în care articolul este șters, s-au adus modificări de conținut sau linkurile de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, sistemul trimite automat notificare către publisher pentru a remedia situația. În momentul în care articolul este restabilit, atât agenția cât și clientul veți primi notificare că situația a fost rezolvată.
3. Eficientizezi munca echipei tale
Totul este planificat și organizat și vei găsi în același loc toate informațiile despre campaniile media create pentru clienții tăi: ai rapoarte complete despre conținutul și publicarea articolelor, data, link-urile și statusul acestora.
În plus, prin intermediul sistemului poți comunica extrem de ușor și cu echipa ta de writteri. Le poți da comanda de a redacta articole direct din sistem, specificându-le toate informațiile necesare: clientul, tipul de articol, cuvintele cheie, site-ul pe care va fi publicat și termenul de predare.
Odată finalizat articolul, writterul îl poate uploada direct în sistem iar acesta va fi trimis automat la client pentru aprobare.
Clientul poate aproba sau cere modificări iar odată încheiată și această etapă, articolul va fi trimis automat de către sistem la publisher pentru a fi publicat.
4. Manageriezi relația agenție – client – publisher direct din sistem
Toate comunicările dintre cele 3 părți implicate, agenție-client-publisher, sunt realizate extrem de ușor și organizat în același sistem. Nu mai este nevoie să trimiți manual zeci de emailuri, fluxul de comunicare fiind realizat automat de Publyo CRM.
5. Te focusezi pe creșterea agenției
Din moment ce Publyo CRM îți organizează eficient campaniile de media, resursele tale umane și de timp pot fi redistribuite într-un mod mai eficient.
Te poți concentra pe atragerea de noi clienți și pe diversificarea portofoliului, fără să mai fie nevoie să blochezi personalul pentru a desfășura o muncă pur ”birocratică”.
Trimiterea manuală a emailurilor, crearea rapoartelor în excel și a folderelor cu fiecare client în parte vor fi de domeniul trecutului: Publyo CRM îți oferă posibilitatea de a avea în același loc toate datele despre fiecare client în parte și campaniile media aferente.