Informatia este putere – stii prea bine acest lucru. Totusi, daca nu activezi intr-un anumit domeniu sau nu detii cunostintele necesare despre acesta, accesul la anumite (tipuri) de informatii iti este limitat semnificativ.
Daca administrezi o afacere, probabil ai aflat deja cat de multe fluxuri de informatie sunt in afara sferei tale. Pentru a le accesa, dar mai ales intelege si imbunatati, ai nevoie de adevarati specialisti in domeniu. Cand vine vorba de marketing, ai nevoie de o agentie de marketing Bucuresti – desigur, chiar daca nu activezi sau vinzi produse/servicii exclusiv in capitala.
Iata care sunt cateva dintre lucrurile pe care o astfel de agentie ti le poate arata despre afacerea ta!
Analiza detaliata a traficului website-ului tau
Exista mai multe tipuri de trafic, nu doar organic si platit. De exemplu, la capitolul organic, websiteul tau poate avea atat branded traffic (din cautari realizate cu numele afacerii tale), cat si non-branded traffic (din cautari generale, pe anumite cuvinte cheie).
Cele doua tipuri de trafic iti pot da de inteles cat de puternic este numele brandului tau in industrie, dar si cat de eficienta este o strategie SEO. In unele cazuri, traficul branded il poate eclipsa pe cel non-branded, situatie care poate marca o lipsa a optimizarii SEO on-page si off-page. O agentie de marketing Bucuresti iti poate detalia toate sursele de trafic ale websiteului tau, pentru a sti exact pe ce trebuie sa te concentrezi.
Analiza detaliata a tipurilor/ratelor de conversie
Asemenea traficului, exista si mai multe tipuri de conversie, in functie de scopul paginilor websiteului tau. Pentru multi, o conversie inseamna o achizitie, scurt si la obiect. Totusi, in functie de campania/strategia implementata, o conversie poate insemna si abonarea la un newsletter sau completarea unui formular de contact.
O agentie de marketing Bucuresti iti poate spune daca ai nevoie de mai multe tipuri de surse de conversie pe website, precum si daca tipul implementat in prezent este eficient.
Analiza detaliata a vizitatorilor websiteului tau
Ajunge produsul (sau serviciul tau) la publicul tinta pe care il doresti? In ziua de astazi, analiza demografica a unui website poate scoate la iveala lucruri foarte interesante despre actualii tai clienti. Nu trebuie sa fii surprins daca publicul tau actual iese, mai mult sau mai putin, din sfera publicului tinta pe care il doresti.
O agentie de marketing Bucuresti te ajuta sa exploatezi fiecare tip de public in parte, implicit sa dezvolti campanii de marketing concentrate pe toate tipurile.
Analiza detaliata a performantei conturilor de social media
Social media este esenta oricarei afaceri in ziua de astazi, chiar si atunci cand aceasta opereaza in regim B2B, de exemplu. Printre conturile populare de TikTok in Japonia se numara si cel al unei companii de securitate care, evident, nu ar avea nevoie sa interactioneze cu potentialii clienti in acest mod. Totusi, social media functioneaza pentru compania respectiva!
Daca apelezi la o agentie de marketing Bucuresti precum The Markers, vei primi informatii detaliate privind performanta conturilor tale de social media, implicit sfaturi si chiar strategii complete prin care poti imbunatati aceasta performanta.
Daca vrei sa-ti duci afacerea la urmatorul nivel in mediul online, contacteaza specialistii The Markers chiar acum!