Societatea VITAL S.A. vă reamintește că aveți la dispoziție mai multe modalități simple, rapide și fără comision pentru plata facturilor de apă și canalizare, precum și canale de contact moderne pentru orice solicitare sau sesizare.
Modalități moderne de plată a facturilor
Societatea VITAL S.A. vă pune la dispoziție mai multe variante de plată fără comision:
- Plata ȋn numerar sau cu cardul la ghişeele VITAL SA se poate face și fără prezentarea facturii la ghișeu.
- Plata online, direct de pe portalul web www.vitalmm.ro, sau
- Plata online, prin aplicația „Centrul fără hârtii” (https://farahartii.vitalmm.ro). Această facilitate este disponibilă pentru toţi utilizatorii care au cont pe portal. Plata se poate efectua cu ajutorul unui card bancar valid Visa sau Mastercard.
- Plata la comercianţii care au afişată sigla PayPoint sau un-doi, prin scanarea codului de bare al facturii care se doreşte a fi plătită.
- Plata prin direct debit pentru clienţii care au cont bancar deschis la BCR, Raiffeisen Bank sau Banca Transilvania.
- Plata la ghişeele băncii UniCredit prin scanarea codului de bare de pe factură.
- Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania, prin scanarea codului de bare al facturii care se doreşte a fi plătită.
- Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii. Conturile bancare ale VITAL S.A. în care puteți efectua plata sunt:
UniCredit Bank – RO29 BACX 0000 0002 8804 1004
BCR – RO78 RNCB 0182 0341 4757 0001
BRD – RO54 BRDE 250S V067 5572 2500
Banca Transilvania – RO12 BTRL 0250 1202 E765 29XX
CEC Bank – RO49 CECE MM01 30RO N045 1084
Exim Bank – RO67 BRMA 1230 0000 6315 RO01
ING Bank – RO93 INGB 5023 9999 1061 9653
Raiffeisen Bank-RO89 RZBR 0000 0600 7532
Trezoreria (instituții bugetare) – RO53 TREZ 4365 069X XX00 0350
Informații utile și contact
Dispecerat central (NON-STOP):
0262 – 215150, 0262 – 215151, 0262 – 215152, 0372 752661
Puteți anunța defecțiuni la rețeaua de apă sau canalizare, reclamații ori sugestii referitoare la serviciile de alimentare cu apă și canalizare.
Serviciu Relații cu Publicul: pentru probleme legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare (facturare, contracte, citiri de contoare, cereri privind avize, proiecte: la telefon 0262 – 213574, 0262 – 213575, luni – joi între orele 07.30 – 16.00 și vineri 07.30 – 13.30 sau email: relatiicupublicul@vitalmm.ro.
NOUTATE: Centrul fără hârtii!
Pentru a simplifica relația cu dumneavoastră, VITAL S.A. oferă posibilitatea de a încheia contracte și de a transmite documente online, fără a mai fi nevoie să veniți la sediu.
Pentru a beneficia de această facilitate:
1. deschideți un cont pe portalul www.vitalmm.ro; dacă nu aveți un cont deschis pe portalul nostru, accesați www.vitalmm.ro „Contul meu”, opțiunea „Înregistrare”;
2. să activați acest cont în noua aplicație „Centrul fără hârtii”: pentru aceasta accesați https://farahartii.vitalmm.ro și alegeți „Activare cont”. Prin această operațiune faceți joncțiunea între contul dumneavoastră deschis pe portalul nostru și noul serviciu.
Prin intermediul portalului puteți beneficia de următoarele facilități:
– vizualiza și plăti facturile online;
– acces la datele privind facturarea;
– accesa istoricul consumurilor;
– comunicarea autocitirii indexului contorului de apă;
– optarea pentru primirea facturii în format electronic;
– trimite mesaje cu sugestii șau reclamatii;
Alte resurse utile
Pe site-ul www.vitalmm.ro găsiți informații despre:
– calitatea apei – Buletin de analiză a apei;
– întreruperi furnizare apă;
– tarife apă și canalizare;
– acțiuni în desfășurare;
– program audiențe.
Vă mulțumim pentru colaborare!
Împreună facem pași spre o comunicare mai simplă, mai rapidă și mai prietenoasă cu mediul.







