Benjamin Kapelushnik, cunoscut ca “The Sneaker Don” a început să colecţioneze adidaşi în clasa a cincea.
Pentru că părinţii nu voiau să-i mai cumpere cea mai nouă pereche de Nike sau Adidas, el a fost nevoit să-şi vândă adidaşii vechi pentru a face rost de bani. Atunci şi-a dat seama că asta ar putea fi o afacere din asta. „Mi-am dat seama că dacă cumpăr 5-10 perechi de adidaşi, pentru care plătesc oameni să stea la coadă, le-aş putea vinde ulterior altor clienţi care nu au avut ocazia să-i achiziţioneze la lansare”, explică Kapelushnik. „Pot vinde o pereche şi cu 1000 de dolari”, adaugă el.
Acum tânărul susţine că are vânzări de un milion de dolari şi printre clienţi se află personalităţi din lumea muzicii precum DJ Khaled sau Chris Brown.
„Orice adidas ai vrea probabil că îl am şi dacă nu îl am pot să fac rost de el în 24 de ore. Dacă trebuie să faci un clip pentru o melodie şi vrei o pereche de adidaşi care se lansează peste două săptămâni tot ce trebuie să fac este să dau un telefon şi ai adidaşii pentru video”, spune Benjamin la începutul clipului The Great Big Story în care tânărul povesteşte cum şi-a început afacerea.
Şi-a plătit prietenii cu 40-50 de dolari pentru a sta la coadă pentru o pereche de adidaşi şi apoi îi vindea pentru o sumă mai mare, îndeajuns să facă un profit. Afacerea a crescut şi a încheiat înţelegeri cu două magazine, care au contracte cu Nike şi Adidas, să primească adidaşi înainte de lansarea oficială. „Îi plătesc extra. Trebuie să construim o încredere reciprocă. Este dificil pentru că magazinul poate să aibă probleme cu producătorul de adidaşi”, spune el. Benjamin susţine că-i plăteşte mii de dolari pentru a avea adidaşii înainte de lansarea oficială. Nu toate produsele le vinde imediat, unii adidaşi îi păstrează până când valoarea lor creşte.
Recunoaşte că afacerea lui nu ar fi crescut atât de repede dacă nu avea norocul să-l aibă pe Dj Khaled client. „Îi vând fiecare ediţie. Cumpără chiar mai multe perechi”, afirmă tânărul. Asta i-a deschis drumul către alţi rapperi care sunt pasionaţi de adidaşi.
Benjamin Kapelushnik îşi împarte timpul între liceu şi afacerea sa, dar nu se mulţumeşte cu puţin şi vrea să-şi extindă afacerea şi să deschide magazine în Miami, Los Angeles şi New York.
Sursa: businessmagazin.ro