Descarcă imaginea aici.
Alegerea locației și spațiului de birouri potrivit poate fi o sarcină provocatoare, în special cu miile de oferte de închiriat pe care le găsești pe piața imobiliară comercială. Până la urmă, nu vrei ca afacerea ta să rămână blocată într-un spațiu costisitor pentru următorul an, limitându-ți libertatea de a folosi bugetul în scopuri strategice de dezvoltare.
Desigur, acest scenariu este puțin probabil dacă ești atent la următoarele lucru atunci când începi căutarea spațiului de birou potrivit:
Care este locația potrivită?
Răspunsul la întrebarea „unde ar trebui să închiriez un spațiu de birou” este primul lucru pe care trebuie să-l ia în considerare orice tip de afacere. Locația potrivită trebuie să ofere o balanță ideală între accesibilitate și convenabilitate în ceea ce privește angajații, clienții și costurile asociate.
Spațiile de birouri localizate în centrele orașelor mari, cum ar fi București, Cluj-Napoca și Timișoara, sunt de obicei mai costisitoare. În acest caz, spațiile bine conectate în proximitatea stațiilor de transport în comun, dar mai departe de centrul orașelor, sunt favorabile.
Facilități oferite
Ce tip amenajări ar trebui să cauți într-un spațiu de birouri? Angajații afacerii tale vor avea nevoie de un spațiu pentru pauzele de cafea și masă. Cel puțin, acest spațiu ar trebui să includă scaune și mese, espressor de cafea, cuptor cu microunde, o chiuvetă și alte articole de masă – dar cu cât mai dotată bucătăria firmei, cu atât mai apreciată de către angajați!
Pentru afacerile care închiriază un spațiu de birouri de dimensiuni limitate, o cameră destinată ședințelor este totodată un plus major pentru productivitate și eficiență.
Accesul la internet
În aceste zile, viteza internetului prin cablu într-un spațiu de birou ar trebui să fie unul dintre factorii majori în alegerea locului potrivit pentru o afacere. În timp ce puterea semnalului Wi-Fi este ceva ce poți schimba în calitate de viitor chiriaș, viteza maximă care ajunge până la birou este o altă problemă.
Accesul la o rețea office vine exclusiv sub forma unei conexiuni prin cablu la un furnizor de servicii de internet, iar vitezele de conexiune pot varia semnificativ. De exemplu, unele spații de birouri pot oferi o bandă largă prin fibră optică care oferă viteze de conectare aproape instantanee. În schimb, alte spații de birou pot fi conectate la o infrastructură veche de zeci de ani.
Închiriază unul din spațiile special amenajate pentru mediul de business și asigură-te că lucrezi la viteză maximă!
Locuri de parcare
Personalul care conduce către locul său de muncă zi de zi va avea nevoie de un spațiu de parcare, în special dacă spațiul ales este într-un sector diferit în București. Locurile de parcare chiar lângă un spațiu de birou sunt adesea foarte limitate – iar în unele orașe, este posibil să nu existe deloc – așa că va trebui să evaluezi ce alte posibilități există în apropiere și care sunt costurile pentru parcare înainte de a alege spațiul de birou.
Flexibilitatea spațiului
Experții în bunăstarea angajaților la locul de muncă au reușit să aducă răspunsul la întrebarea „de cât spațiu am nevoie pentru afacerea mea?”. Desigur, dimensiunea spațiului va depinde în special de tipul operațiunilor de afaceri, dar, în principal, fiecare angajat ar trebui să aibă proprii săi 20 – 25 de metri pătrați în care să se desfășoare.
Dacă aranjarea spațiului într-un anumit mod este important pentru afacerea ta, – spațiul fizic este o reflecție a brandului până la urmă – asigură-te că poți face modificările de rigoare înainte de semnarea contractului de închiriere.
Atunci când îți găsești spațiul de birou ideal, ultimul lucru pe care mai vrei să-l faci este să te muți. Asigură viitorul prosper al afacerii cu un spațiu de birou special amenajat pentru nevoile tale!