După cum se știe deja, asigurările auto RCA sunt obligatorii în România și ajută în caz de accident auto. Polițele de asigurare au tarife foarte mari, ceea ce nemulțumește românii. Ce strategii aplică asiguratorii în 2022 pentru a atrage noi clienți și a-i menține pe cei vechi.
Asiguratorii îmbunătățesc modelele de servicii pentru clienți
Pandemia a adus mult stres și a redus și conexiunile personale de la om la om. Astfel contactul personal în serviciul clienți a devenit acum și mai important, companiile de asigurări doresc ca acesta să fie mai bun ca niciodată, pentru atragerea clienților. În acest scop, s-au luat anumite măsuri precum sunt:
- Introducerea a noi moduri de lucru, centrate pe soluții tehnologice, pentru ca angajații să lucreze mai rapid, cu mai mare viteză și agilitate
- Abordarea mai atentă a clienților, pentru ca aceștia să aibă parte de o experiență mai plăcută
- Reconfigurarea căilor de servicii pentru clienți, găsirea unor modalități prin care clienții pot avea experiențe optime, online.
În prezent, dacă nu dispui de suficienți bani pentru polița auto, ai posibilitatea de a încheia și de a plăti o asigurare auto RCA în rate. În acest fel poți cumpăra cel mai ieftin RCA și poți plăti reînnoirea poliței RCA în rate, fără dobândă. Plățile online sunt conforme cu legea RCA și se fac de obicei prin carduri de credite – acestea fiind modalități folosite frecvent de români pentru achizionarea de polițe RCA online.
Crearea unor condiții de asigurare echitabile
Majoritatea companiilor de asigurări susțin egalitatea și diversitatea și unele dintre ele au pus deja în aplicare promovarea femeilor în diferite nivele de organizații și chiar în funcții de conducere. S-a constatat că în ultima perioadă, există tot mai multe femei angajate în industria asigurărilor, ceea ce are un impact bun în relația dintre asiguratori și clienți. Aceste femei care au uneori și funcții de lideri își împărtășesc ideile pe rețelele de socializare și sunt foarte apreciate.
În ziua de azi, există multe locuri de muncă în asigurări, în care femeile pot avansa și își pot dezvolta potențialul. Diversitatea și egalitatea sunt drepturi fundamentale și avantaje competive pentru astfel de afaceri, în domeniul asigurărilor. Asta promovească echilibrul între viața personală și profesională, în toate domeniile de activitate.
În industria asigurărilor există oportunități grozave de carieră plină de satisfacții, pentru profesioniști de toate vârstele – femei și bărbați – mai ales că acest domeniu este în continuă dezvoltare.
Recomandări pentru atragerea clienților
Asiguratorii aplică strategia de dezvoltare a unei rețele de recomandare, prin care își dezvoltă afacerea. Ei colaborează cu agenții specializate în asigurări și sunt consecvenți în tot ceea ce fac.
În calitate de companie de asigurări, ei aplică strategii grozave pentru a face o impresie pozitivă și își dezvoltă astfel o bază de clienți.
Unii însă aplică și metode mai puțin apreciate de consumatori, cum ar fi graba de a încheia o poliță de asigurare. Aceasta este o tehnică de manipulare, prin care se determină clientul să acționeze imediat, să primească informațiile oferite și să accepte fără a analiza prea mult și alte aspecte.
În acest caz, sugerăm clienților să-și ofere timp, să aibă încredere doar în fapte, indiferent ce argumente rapide aduce vânzătorul. Cel mai bine este să ceară o ofertă de asigurare de răspundere civilă auto RCA de la mai mulți brokeri de asigurare și apoi să compare tarifele de la asiguratori pentru a decide la cine va încheia polița RCA.
Printre cei mai populari asiguratori din România se numără: Euroins, Grawe, Asirom, Groupama, Axeria, Omniasig, Generali, Allianz Țiriac. Aceștia sunt și cei mai ieftini, mai ales la polițe RCA încheiate pe o perioadă de 12 luni. Polița se poate încheia și în rate, ceea ce este un mare avantaj pentru unii consumatori, mai ales dacă ratele sunt fără dobândă.