Daca afacerea ta se confrunta cu o perioada mai dificila, te-ai putea gandi ca ar fi momentul sa reduci costurile. Contextul actual nu este prietenos cu antreprenorii, insa exista strategii prin care poti sa te dezvolti chiar si in perioade dificile. Ar putea parea contraintuitiv, insa uneori este nevoie sa investesti chiar in momentele in care lucrurile nu merg tocmai bine. Important este ca investitiile sa fie in anumite zone cheie.
Regandeste comunicarea cu clientii tai
Intr-un context pandemic, in care se pune accentul pe distantare si pe respectarea normelor de siguranta, companiile trebuie sa se reorienteze spre o piata care nu doar ca este un teren extrem de fertil pentru promovarea serviciilor si a produselor, dar care a si crescut in timp ce alte domenii au suferit pierderi semnificative. Este vorba, desigur, de platformele online. Mediul online a substituit pe timp de pandemie realitatea fizica. Interactiunile, socializarea, de fapt, intreaga viata s-a mutat in online. Clientii tai se afla acum la un click distanta, culmea, mult mai aproape decat erau inainte. Secretul este sa stii sa ajungi la ei.
Platformele de social media incurajeaza foarte mult continutul video. De aceea, trebuie sa lucrezi foarte mult la acest aspect. Desi poate parea facil, efortul este mult mai mare decat crezi. Este indicat sa apelezi la o casa de productie video. Specialistii au experienta indelungata in ceea ce priveste marketingul digital si iti pot dezvolta afacerea substantial.
Intelege si adopta cultura videoclipului
Continutul video este cea mai eficienta modalitate de promovare. Insa, acesta trebuie realizat strategic. Desi pare ca filmuletele virale sunt simple si usor de realizat, in spatele lor stau echipe ce au cunostinte detaliate despre platformele sociale, despre psihologia clientilor si despre editare video. Nu orice clip va avea succes si nu orice filmare va deveni virala. Insa o casa de productie video iti poate realiza cel putin un produs care va avea succes. Ei vor studia indelung atat profilul companiei tale, cat si cel al clientilor tai, pentru a realiza ceva relevant pentru ambele parti.
Cultura videoclipurilor se bazeaza pe cateva elemente de baza. Aceasta sunt: relevanta mesajului, increderea in brand si un element de umor. Specialistii stiu sa dozeze perfect aceste elemente astfel incat produsul final sa fie scurt, concis, dar foarte relevant.
Studiile confirma faptul ca oamenii prioritizeaza continutul video in detrimetul celui scris. Prin urmare, atunci cand apelezi la o casa de productie video te asiguri de faptul ca brandul tau va ajunge la un numar cat mai mare de oameni. Cu ajutorul specialistilor, ai ocazia sa consolidezi increderea publicului in brandul tau, caci videoclipurile care pun accentul pe educatie, pe valori si pe integritate sunt cele care au cel mai mare succes.
Statisticile sunt de partea ta
Nimic nu este gratuit. De aceea, inainte sa poti culege roadele, va trebui sa investesti. Iata ce zic statisticile despre eficienta serviciilor de marketing digital in format video. Conform unui studiu din 2019, 89% dintre antreprenori sustin ca o casa de productie video le genereaza un ROI bun; 83% considera ca videoclipurile genereaza interes din partea potentialilor clienti; 87% au afirmat ca productiile video le-au crescut traficul pe site.
Daca inca nu esti convins de necesitatea serviciilor oferite de o casa de productie video, ar trebui sa mai stii faptul ca oamenii consuma 16 ore de continut video pe internet in fiecare saptamana, iar 84% au fost convinsi sa cumpere un anumit produs sau serviciu dupa ce au urmarit o astfel de reclama.
Articol realizat de www.iagency.ro