Bătălia pentru alegerile prezidenţiale din Statele Unite nu se dă numai pe plan politic. Companiile de publicitate au speculat momentul cum ştiu ele mai bine şi au scos pe piaţă prezervative Obama şi Romney. Ideea nu aparţine staffului de campanie nici al democratului, nici al republicanului, ci unei companii producătoare de prezervative de astfel de mijloace de contracepţie, informează Huffington Post în ediţia on-line.
Prezervativele Obama scoase pe piaţă sunt însoţite de sloganul „Nu se rup ca promisiunile lui”, iar cele Romney au drept deviză „Bune pentru orice poziţie”.
Deşi prezervativele Obama au un slogan jignitor pentru simpatizanţii preşedintelui SUA, acestea sunt mai bine vândute decât cele cu Mitt Romney. Preşedintele companiei, Ben Sherman, a declarat că nu este surprins de discrepanţă, deoarece republicanii nu sunt mari adepţi a metodelor de contracepţiei, iar „democraţii par a fi mult mai receptivi la folosirea prezervativelor decât republicanii,” a conchis acesta.
Foto: huffingtonpost.com