Acces Direct a început în forță sezonul de toamnă, reușind să spulbere concurența, încă din prima ediție a lunii septembrie.
Cu un look nou şi într-un decor cu adevãrat spectaculos, aşa şi-a întâmpinat ieri telespectatorii Simona Gherghe, dupã o binemeritatã vacanţã.
„Bine v-am regãsit, dragii mei. A fost o pauzã lungã şi evident, mi-aţi lipsit foarte mult” le-a mãrturisit Simona.
Românii i-au fost alãturi ieri în numãr foarte mare frumoasei prezentatoare, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider absolut de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor importante de public, încã de la prima ediţie a noului sezon.
Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele cele mai urmãrite emisiuni în rândul publicul comercial, 18-49 urban.
În exclusivitate în platoul Acces Direct, direct din Cartea Recordurilor, a pãşit ieri cea mai micã femeie din lume, Jyoti, originarã din India, care la 20 de ani mãsoarã doar 63 de cm. O mulţime de surprize i-a pregãtit echipa Acces Direct lui Jyoti, printre altele, invitându-l în platou pe renumitul designer Mihai Albu, care i-a construit femeii prima pereche de încãlţãri cu toc.
Anda Adam, Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, Vica Blochina, Cornelia Catanga şi Cristina Stamate i-au fost alãturi Simonei în prima emisie a acestui sezon, emisie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor relevante de public.
Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri o cotã de piaţã de 22.5% şi un rating mediu de 4.4% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând pe locul secund Pro Tv, cu o cotã de piaţã de 17.8% şi un rating mediu de 3.5%.
În minutul de aur, 18:00, peste 1 386 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau interesanta poveste a lui Jyoti, mai mult decât triplu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau programul oferit de Pro Tv, La Mãruţã.