În ciuda faptului că în perioada premergătoare Crăciunului s-au achiziţionat tone de produse alimentare şi sute de cadouri, maramureşenii au fost mulţumiţi de toate cumpărăturile făcute.
Cel puţin asta reiese din statistica întocmită de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Maramureş unde nu s-a înregistrat nicio reclamaţie. „Deşi am avut permanenţă asigurată pentru întreaga perioadă, nu s-a înregistrat nicio reclamaţie”, a declarat Olivia Ardelean, comisar şef adjunct al CJPC Maramureş.
Cu toate acestea, comisarii spun că se aşteaptă la un val de plângeri în perioada Revelionului şi s-au regătit deja pentru acest lucru.
„Ştim din anii precedenţi că valul de reclamaţii va veni de Revelion. Am pregătit deja un grafic de lucru, o echipă va asigura permanenţa şi se va deplasa la reclamaţiile privind eventualele nereguli. Numărul de telefon la care pot suna maramureşenii sau turiştii care petrec trecerea dintre ani în Maramureş este 0262 – 218887 şi poate fi apelat la orice oră, în orice zi”, a mai adăugat Olivia Ardelean.
Ana Pop