SC VITAL SA aduce la cunoştinţa tuturor abonaţilor faptul că, în perioada 24 decembrie – 28 decembrie 2015, dispeceratul, echipele de intervenţie, dar şi reprezentanţii societăţii care asigură buna desfăşurare a proceselor de alimentare cu apă şi preluare a apelor uzate
vor lucra în program normal.
Apelurile către telefonul dispeceratului 0262/ 215150,1,2; 0262/ 212550; 0372/ 753660; 0362/ 401052,3 vor fi preluate non-stop. Echipele de intervenţie vor acţiona cu promptitudine, pentru ca toate avariile sau disfuncţionalităţile apărute în sistemul de alimentare cu apă să fie remediate în timp util, iar abonaţii societăţii să poată beneficia de serviciile SC VITAL SA la parametrii optimi.
Singurul serviciu care-şi va modifica programul de lucru pentru perioada aceasta este cel al casieriilor VITAL.Astfel, abonaţii care nu au apucat să-şi plătească facturile la apă
potabilă şi canalizare trebuie să ştie următorul program al casieriilor VITAL.
Joi 24 decembrie și 31 decembrie 07.00 – 15.00
Vineri 25 decembrie și 1 ianuarie 2016 ÎNCHIS
Și în celelalte departamente ale societății se va lucra până la ora 15.00 în ziua de joi 24 și 31 decembrie 2015.
Începând cu data de 28 decembrie 2015, toate casieriile VITAL îşi vor relua programul normal de lucru, între orele 07.00 şi 19.00.
ActualMM