AFACERE DE FAMILIE ÎN MARAMUREȘ In urma cu cativa ani, Eduard Pop voia sa inceapa o noua afacere, dupa ce a fost nevoit sa inchida firma de productie de filtre de motorina si benzina pentru tractoare si Aro, pe care a infiintat-o in urma cu 15 ani, din cauza aparitiei pe piata romaneasca a produselor ieftine din China.
In 2013, i-a propus fiicei sale, Nicoleta Muresan, care pe atunci lucra intr-o multinationala in Cluj, sa deschida o afacere cu ulei presat la rece. Primul an a fost un experiment, tatal sau implicandu-se in cea mai mare parte din timp, testand semintele si masina, dar si modul de functionare al acesteia, cautand idei si solutii pentru a-si eficientiza munca.
Anul urmator a adus o schimbare in viata Nicoletei si a afacerii. Odata cu nasterea fiicei ei, Nicoleta a renuntat la multinationala si a revenit in Baia Mare, la resedinta familiei, unde, anul care a venit a gasit-o cu gandurile la afacerea care inca era testata pe prieteni. Voia sa o creasca, asa ca a deschis o pagina de Facebook, cu intentia de a crea un mic brand.
Trei ani pentru avize
Planurile si asteptarea avizelor au dat roade, iar in 2016 a intrat pe piata cu brandul „Ulei presat la rece de la Somcuta Mare”. A durat 3 ani pana au primit avizele de comercializare, pana au deschis magazinul online si au inceput sa participe la targuri, deoarece in tot acest timp nu s-au ocupat in exclusivitate de aceasta activitate.
Citește continuarea articolului pe Wall-Street.ro