Apple şi Google sunt companiile pe ale căror locuri de muncă se bat cele mai multe persoane aflate în căutarea unei slujbe, iar asta deoarece vorbim despre job-uri bine plătite, cu posibilităţi de avansare, dar şi cu siguranţa că respectiva companie nu va dispărea în câţiva ani.
Pentru că ambele companii caută oameni foarte capabili să-şi îndeplinească sarcinile de serviciu, procesul de angajare a devenit mult mai complex decât era cu doar câţiva ani în urmă, însă şi mult mai dificil, Google fiind compania care are cel mai dur proces de angajare.
Monitorizând părerile celor care au trecut prin procesul de angajare în unele dintre cele mai mari companii din SUA, o agenţie americană a descoperit faptul că IBM are cel mai relaxat proces de angajare, în timp ce Google îl are pe cel mai dificil, Apple având o procedură ceva mai simplă.
Partea interesantă este că doar 56% dintre cei care au participat la interviuri Google au avut parte de o experienţă bună, procentul fiind de 55% pentru Apple, 15% dintre persoane având parte de o experienţă proastă la interviurile Google, procentul pentru Apple fiind de 26%.
Acum dacă vă întrebaţi cât durează un interviu de angajare în cadrul Apple sau Google, ei bine în medie cam patru săptămâni în care cei dornici să se angajeze sunt verificaţi telefonic iniţial şi trec apoi prin alte trei interviuri cu oameni din echipele de resurse umane. Cel mai scurt proces de angajare îl are Netflix, în cazul acestei companii fiind necesare doar două săptămâni pentru a finaliza un interviu cu un potenţial angajat.
Sursa: idevice.ro