În ciuda faptului că au avut o linie de telefon gratuită la dispoziţie şi o echipă de comisari care a asigurat permanenţă, maramureşenii nu s-au înghesuit să facă reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Maramureş.
“Nu am avut reclamaţii foarte multe de la maramureşeni în această perioadă. Am avut o reclamaţie de la o pensiune unde turiştii au spus că li s-a servit două zile la rând acelaşi meniu. Avem chiar în aceste momente o echipă la faţa locului pentru cercetări. Mai avem o plângere legată de termopane şi una legată de un aparat de ras achiziţionat dintr-un supermarket”, a declarat Olivia Ardelean, comisar şef adjunct, CJPC Maramureş.
Cu toate acestea comisarul şef adjunct susţine că ar mai putea ajunge reclamaţii şi în următoarea perioadă.
„Ştim din anii trecuţi că sunt consumatori nemulţumiţi care apelează linia verde care este valabilă la bnivel naţional. Aceste plângeri se centralizează la Bucureşti şi ajung în teritoriu cu o întârziere de aproximativ o săptămână”, a mai adăugat Olivia Ardelean.
Ana Pop